נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה אפשר לקנות כרטיסים לליגה האנגלית?


ה"פרמייר ליג", ליגת הכדורגל האנגלית, תמיד עניינה את אזרחי ישראל, ולא רק הם, אזרחי כל הארץ. משחקי הליגה משודרים בכל העולם, ומשחקים בהם גדולי השחקנים במועדונים הגדולים והמפוארים באירופה. זו הסיבה שאוהדי כדורגל רבים בישראל, מחפשים דרך לקנות כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית. מומלץ לברר קצת מידע, להשוות מחירים, לפני שרוכשים כרטיסים.

 

כמה פרטים כלליים

לפני שרוכשים כרטיסים לליגה האנגלית, כדאי לדעת שמשחקי הליגה נפתחים בדרך כלל כבר ב -11 לאוגוסט, ונמשכים עד ה -12 במאי. ישנם אצטדיונים רבים באנגליה, אך הידועים שבהם הם כמובן האצטדיונים הגדולים בלונדון, "אצטדיון האמירויות", סטמנפורד ברידג'", ו "וומבלי" ההיסטורי, אצטדיונה של ליברפול הבלתי נשכח.

 

אז איך מזמינים כרטיסים?

ההמלצה החשובה ביותר היא לקנות ממקור מהימן וידוע, ולא למשל מספסר בכניסה לאצטדיון, שיכול למכור לכם כרטיס שלא יכובד בכניסה ומהווה בעצם פיסת נייר ותו לא. קנייה באתרים כמו אמזון ו ebay, גם היא אינה מומלצת, משום שגם שם זיופי הכרטיסים קיימים. כרטיסים לליגה האנגלית, רוכשים באתרים המיועדים לכך

 

מה סדר גודל המחירים?

ניתן למצוא כרטיסים לליגה האנגלית במחירים שנעים בין 142 ₪, למשחקים הפופולריים פחות, ועד 2,000 ₪ למשחקי הקבוצות הבכירות בליגה. כמובן שככל והקבוצה יוקרתית יותר, כמו מנצ'סטר יונייטד, או ארסנל, או מנצ'סטר סיטי, המחירים יהיו גבוהים יותר. צריך לדעת שרובם של הכרטיסים מוצעים למכירה קודם כל לחברי מועדון האוהדים של הקבוצה, ושם גם יהיו כרטיסים זולים יותר. אם אתם תקופה ארוכה באנגליה, מומלץ להירשם לאחד ממועדוני האוהדים, וכך לזכות בכרטיסים מוזלים.

 

כרטיסים יד שניה

אפשרות נוספת, יחסית שכיחה, היא רכישת כרטיסים יד שניה מאחד מחברי המועדון שקנה אותם בזול ומוכר. כרטיסים כאלה אפשר למצוא אצל סוכנים רשומים. שימו לב שהסוכנים ייקחו עמלה שתייקר את מחיר הכרטיס, ומצד שני, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים כרטיס אמתי.

 

מעקב באתרי הקבוצות

בכל מקרה, מומלץ לכם לעקוב אחרי אתר הקבוצה אותה אתם אוהדים, או הקבוצות אליהם אתם מתכוונים ללכת לצפות במשחק. פעמים רבות ישנם כרטיסים זמינים באתרי הקבוצות. אם מדובר בקבוצות קצת פחות מרכזיות, האופציה הזו פרקטית במיוחד.

לסיכום, רכישת כרטיסים לליגה האנגלית, אינה קשה או מורכבת במיוחד, אבל כן חשוב מאוד לדעת, שיש הרבה זייפנים בתחום. בדקו היטב את מקור הכרטיס שלכם. העדיפות הגבוהה ביותר היא לקנות ממקור רשמי ומוסמך, אם זה סוכן שבעצם מתווך, קונה כרטיסים מחברי מועדוני הקבוצות, ומוכר יד שניה, או כבר מהקבוצה עצמה דרך האתר שלה. בכל מקרה, משחקי הליגה האנגלית הם חוויה מיוחדת, לא רק בגלל המשחק, אלא כל העניין מסביב, התרבות שמתפתחת סביב כל משחק ואצטדיון, ומחנות האוהדים הססגוניים. ערכו השוואות בין האתרים השונים, ומצאו את הכרטיס הזול והמשתלם למשחק.

משחק כדורגל

 

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות