נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהודו

הודו היא אחד המקומות היחידים בעולם שאפשר לשלב בהם חופשה ועבודה. הנופים הפתוחים, הרחבים והמהממים שלה יכולים לגרום גם למי שעובד לחוש שהוא בחופשה, וכמעט מכל בית קפה בה תוכלו להנות מהנוף הכי מהמם בעולם. לקחתם לפטופ וטסתם להירגע בהודו? קבלו רשימה של בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהודו.

 

מי טס להודו בשביל לעבוד?

לפעמים אנשים צריכים ברייק משגרת החיים המעייפת, ותחום העיסוק שלהם מאפשר להם לעלות על המטוס ולהמשיך לעבוד גם בחו"ל. אנשים שעוסקים במקצועות שכל מה שנחוץ להם הוא לפטופ ואינטרנט, כמו מקדמי אתרים, מנהלי רשתות חברתיות ועוד, יכולים בקלות למצוא את עצמם עובדים מסביב לעולם, במקומות שנעים לעבוד בהם.

מה האנשים האלו עושים? אפשר לקרוא עוד באתר https://organicgoogle.co.il, אבל כטעימה לעולם שלהם נגיד שהם באמת לא זקוקים ליותר מלפטופ ואינטרנט, ועבודה מחו"ל היא בהחלט לא מופרכת עבורם.

 

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהודו

אז הודו היא גדולה והיצע של בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהודו בהחלט לא חסר פה, אולם יש מקומות מרכזיים שקרוב לוודאי שתבקרו בהם. העיירה מנאלי הוא בהחלט אחד מהמקומות האלו.

אם הגעתם למנאלי אז Kilta cafe הוא יעד חובה מבחינתכם. בית הקפה הזה שצופה על ההרים המושלגים של הודו מציע ישיבה באיזור החיצוני ומשקיף על כל האיזור. מעבר לפשטידות, קינוחים ומאפים מעולים שאתם יכולים לרכוש במקום, אתם יכולים להוציא את הלפטופ שלכם ולהתחיל לעבוד בנוף מהמדהימים ביותר בעולם. ואם תצטרכו הפסקה, סגרו לרגע את הלפטופ ונשמו עמוק את אוויר הפסגות של הודו, מדובר בתענוג גדול שייחרט לכם טוב בזיכרון.

 

אל תוותרו על קאסול

קאסול היא אחד המקומות המתויירים ביותר בהודו, ולא סתם. מעבר לאווירה ההודית האסלית, נמצאים פה כמה בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהודו שתוכלו להגיע אליהם לא רק בשביל עבודה.

Jim Morrison Cafe הוא אחד מבתי הקפה האלו. בית הקפה שמשתלב עם הירוק והכחול של הטבע של הודו, מציע אווירה שאנטית במיוחד, עם שטיחים וכריות בכל מקום שיוכלו לתת לשעות העבודה שלכם אופי קצת אחר. כאן תוכלו להתפנק גם עם אוכל טעים וגם מוזיקה טובה, וגם לתפוס לכם פינה שקטה על אחד השטיחים ופשוט לעבוד בכיף. ואחרי שתסיימו לעבוד, תוכלו גם להישאר פה ולהנות משיח עם אחד מהמארחים במקום, ששמחים מאוד לקבל אליהם תיירים ישראלים.

 

Ramana’s Organic Cafe – רישיקש

בית הקפה המעולה הזה נמצא העיר רישיקש שבהודו, ובהחלט נמנה בין בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהודו. כאן תוכלו לבחור בין סלט בריא לבין קינוח מושחת, ולשבת בכסאות הצופים אל הירוק שמסביב או בספסלים הנמוכים שבחוץ. הוציאו את הלפטופ, התחברו לטבע ותאמינו לנו – תגלו שעבודה יכולה להיות דבר מהנה ביותר.

כניסה לחנות