נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חולמים על אמריקה? כך תמצאו עבודה ביבשת הנחשקת!

ארצות הברית היא יעד החלומות של ישראלים רבים. כל מה שאנחנו נחשפים אליו בטלוויזיה ובסרטים גורם לנו לרצות לטוס לשם ולחגוג את החלום האמריקאי. כדי לעשות זאת מבלי לרוקן את הכיס, אפשר לעבוד בארה"ב עם ויזת עבודה, אך לא תמיד קל למצוא עבודה נוחה שמתאימה לכם. אז איך בכל זאת ניתן לעשות זאת? ריכזנו לכם כמה טיפים כיצד למצוא עבודה באמריקה.

 

פנייה לחברת השמה ישראלית

קיימות מספר חברות השמה שונות שיכולות ללוות אתכם בכל התהליך, מקבלת היתר העבודה באמריקה, דרך מציאת עבודה ועד התאקלמות במקום. כך תוכלו להיות בטוחים שהכל מסודר ותקין ושלא מחכות לכם שום הפתעות. בחברות השמה ניתן למצוא מגוון רחב של משרות שמתאימות לישראלים, והן מקשרות בין העסק לבין מבקשי העבודה.

חברת השמה

פנייה אל הסוכנות היהודית

הסוכנות היהודית היא גוף גדול מאוד שלו יש מגוון של משרות שמתאימות לישראלים שטסים לחו"ל. הסוכנות היהודית נותנת הזדמנות לצעירים לטוס לשליחות בשמה במגוון יעדים, ביניהם כמובן גם ארה"ב. משרות מסוג זה הן לרוב משרות קהילתית שדורשות יכולות הדרכה והפקה.

יש שליחויות זמניות של מחנות קיץ או שליחויות ארוכות יותר של שנה ומעלה שמאפשרות לכם להשתלב בקהילות היהודיות ברחבי אמריקה. הסוכנות לרוב דואגת לרוב הבירוקרטיה ומממנת מגורים ותנאים נוספים, דבר שיכול להקל עליכם מאוד.

 

עבודה בחברה ישראלית

את החלום האמריקאי הגשימו ישראלים רבים, על כן ניתן למצוא חברות ישראליות מגוונות בכל רחבי ארה"ב. דבר זה הופך עבודה בחול לפשוטה יותר מכיוון שתוכלו לעבוד עם עובדים ישראלים, לדבר בעברית ולייצר קשרים מהר יותר. במקרים כאלה המון פעמים הראיונות ותהליך הקבלה לעבודה יתרחשו מבעוד מועד עוד בארץ, דבר שמקל עליכם עוד יותר. ניתן יהיה אפילו להמשיך לעבוד בסניפים הישראליים של החברה בארץ לאחר שתחליטו לחזור.

 

עבודות אצל ישראלים שמתגוררים בחו"ל

קיימות משפחות ישראליות שהעבירו את מרכז חייהן לארה"ב וזקוקות לעזרה בתחומים שונים, כגון טיפול בילדים, עבודה במשק הבית ועוד. מאחר והם לא רוצים לוותר על המורשת הישראלית שלהם, פעמים רבות הם יעדיפו להעסיק צעירים ישראליים.

מדובר בעבודות נוחות שניתן למצוא מהארץ, ויאפשרו לכם מספיק זמן פנוי בכדי לחקור את המדינה וליהנות ממנה. אפשר למצוא עבודות אלה דרך פרסומים של אנשים בקבוצות פייסבוק, ווטסאפ ומפה לאוזן.

 

עבודות אחרות בארה"ב

כמובן שאלו הן לא העבודות היחידות שניתן למצוא בארה"ב, שבה יש תעסוקה רבה. כשיש לכם ויזה עבודה אתם יכולים להתחיל לחפש עבודות במגוון האתרים שמציעים משרות פנויות בתחומים שונים. אם יש לכם מקצוע מסויים יכול להיות לכם יתרון על פני אחרים בקבלה לעבודה. ראיונות ניתן לקיים היום בזום ללא בעיה. כך אתם יכולים למצוא עבודה מרחוק באמצעות הרשת.

חולם על אמריקה