נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עבודה בחו"ל – מה כולל התהליך מ-א' ועד ת'?

רבים מאיתנו חושבים וחולמים על עבודה בחו"ל. זאת הזדמנות לחיות במדינה אחרת, לחוות תרבויות חדשות ושונות, לפגוש אנשים מכל העולם, ולנסות לפתח קריירה וניסיון בינלאומי. ולמרות כל מה שציינו אנחנו חשים בחוסר וודאות וחשש לקראת השינוי והמעבר לעבודה בחו"ל. במאמר זה נציין כיצד מחפשים עבודה בחו"ל? מה צריך לעשות? האם צריך ויזה? ועוד כל מיני מסמכים, כדי לבצע את השינוי המיוחל שחלמנו עליו – עבודה בחו"ל.

 

דבר ראשון  – בחירת יעד

החלטתם שאתם רוצים לעבוד בחו"ל. זאת החלטה מאוד מרגשת עם הרבה אתגרים וקשיים, עד למעבר המיוחל.  צעד הראשון והחשוב ביותר בחירת היעד, באיזה מדינות אתם מעדיפים לעבור לגור ולעבוד? האם אתם מעדיפים עיר גדולה או באזור רגוע ושקט. תנאי שכר שאתם מצפים שתקבלו בחו"ל, ועוד כל מיני שאלות שאתם צריכים להשיב ולענות כדי לבחור את ההחלטה הכי טובה ונכונה עבורכם. האם אתם רוצים כבר לפני המעבר למצוא מקום עבודה, או שרק אחרי שתעברו למדינת היעד תתחילו לחפש עבודה? במידה ואתם מחליטים לחפש עבודה לפני המעבר לחו"ל, הכנסו לחוצלארץ – מציאת עבודה בחו״ל, והם יוכלו לעזור לכם להחליט ולמצוא עבודה עוד לפני המעבר לחו"ל.

 

ויזה לעבודה בחו_ל

 

דרכון / וויזה לעבודה בחו"ל

חשוב מאוד לפני שאתם אורזים את המזוודה ועולים לטיסה, לוודא שהדרכון שלכם בתוקף לפחות לשישה חודשים מרגע הטיסה, ושיש לכם את הויזה המתאימה ושדרושה כדי לעבוד במדינת היעד, אליה אתם רוצים לעבור להתגורר ולעבוד. במידה ולא, אתם חייבים להגיש בקשה לקבלת ויזה בשגרירות או בקונסוליה של אותה מדינה. בנוסף הכינו לפני הגשת הבקשה את כל המסמכים שדרושים כדי לקבל ויזה. אתם יכולים להיכנס לאתר, ולבדוק בדיוק אילו מסמכים צריך בדיוק בשביל לקבל ויזת עבודה למדינה שבחרתם. ניתן גם למלא באינטרנט, ישנם אתרים שיכולים לסייע לכם כדי לקבל את האישורים הנדרשים.

 

מעבר לחו"ל מגורים, ועבודה

יחד עם החלטה לעבוד בחו"ל, יש צורך לטפל במספר נושאים חשובים. אחרי שמצאתם מקום עבודה, צריך למצוא מקום מגורים שיתאים עבורכם. אתם צריכים להחליט על דירה שכורה או רכישה, קרוב למקום העבודה, או יותר מרוחקת, תלוי בתקציב שלכם. חשוב ליצור קשרים חברתיים חדשים עם מקומיים וישראלים אחרים, כדי שהמעבר יהיה חלק וקליל. עם תכנון נכון וגישה חיובית לכל תהליך המעבר והשינוי של עבודה, מגורים וחיי חברה חדשים, תוכלו להתגבר על כל האתגרים, ולהפוך את המעבר להצלחה מקצועית, וחוויה אישית מהנה מרתקת ומעשירה.

 

לסיכום

עבודה בחו"ל היא חוויה מרתקת ורבים מאיתנו חולמים או חלמנו על כך. הרצון לחוות חוויה אחרת במדינה אחרת, להצליח ולקדם את הקריירה שלנו. המאמר הנ"ל סיפק לכם מידע, מה צריך לעשות כדי לעבור לגור ולעבוד בחו"ל.

עוברים לחו_ל