נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקומות קסומים שניתן לראות רק עם טיול ג'יפים במרוקו

אז החלום מתגשם, וסגרתם כרטיסי טיסה ליעד החלומות מרוקו. מה שהופך את מרוקו ליעד החלומות הוא השילוב הנדיר של נופי המדבר הנשגבים בשילוב עם רחוב שוקק אדם, שווקים סואנים וצבעוניים.  הטיול המומלץ ביותר לחוות בביקור ביעד המופלא מרוקו, הוא כזה שייקח אתכם אל מדבר סהרה המופלא והרי האטלס המסתוריים ובכך תוכלו להיחשף את מדינה מסעירה ומרתקת הן בנופיה והן בתרבותה העשירה.

 

היכן חובה לבקר ומה אסור לנו לפספס בטיול ג'יפים במרוקו?

 

טיול גיפים

השימוש בג'יפ במרוקו יקנה לכם את מירב היתרונות שאתם מחפשים כאשר אתם נמצאים ביעד חולי שכזה. טיול ג'יפים במרוקו יתן לכם מענה מושלם שיעזור לכם להנות מכל הטוב שיש למרוקו להציע עם מינימום אמצעים במקסימום הנאה ורווח מזמן שהותכם במדינה.

אז לטיול הג'יפים במרוקו חשוב להצטייד קודם כל במדריך מנוסה שמכיר את העיר. כך תוכלו להנות מהמפגש עם התושבים המקומיים שבעיר, שאף על פי מצבם הכלכלי הם תמיד מברכים לשלום מבקרים ותיירים מכל קצוות העולם. בניית המסלול חשובה גם היא, לכן חשוב לבנות מסלול או להצטרף למסלול קיים שמשלב ומקיף חלק ניכר של מרוקו ומה שיש לה להציע.

 

ערי המלוכה

עצה שלנו? את הימים הראשונים של הטיול תבלו בערי המלוכה של מרוקו. שם תוכלו להנות ממגוון הנדיר של ריחות התבלינים שעופף את העיר בכל סמטה, דוכני המזון המקומי שמשלב בתוכו טעמים חריפים ומתוקים, נהנה מהאדריכלות המרתקת שהמדינה מציעה לנו ונרגיש את התרבות העשירה, נתחבר ונאזין לשקט שבמדבר סהרה ונהנה מה"רעש" ושמחת החיים האנושית שבערים המרכזיות. זוהי מרוקו ולא כדאי לפספס אותה.

 

טיול עצמאי או עם מדריך?

לאחר שמיצינו את עטית תחפושת ה"תייר" אפשר להתחיל לעשות חיים במסע ג'יפים ולטייל במרוקו כמו שמגיע לה! את טיול הג'יפים ניתן לבצע גם בצורה עצמאית בה אנחנו נהנים מנהיגה עצמאית במדבר, אך גם ניתנת האפשרות למדריך נהג בג'יפ.

הג'יפים מפנקים ומרווחים תוך הקפדה על הבטיחות והמקצועיות של הנהגים, שכן חייהם של אנשים מוטלת בידיהם מעבר להנאה ולשחרור שבנהיגה במדבר ולכן חשוב לשלב את הבטיחות עם חווית המטייל כמטרה בטיול הג'יפים במרוקו.

היתרון המרכזי בג'יפ הוא שהוא מסוגל להביא אותנו אל מקומות בהן הרגל האנושית לא מצליחה לדרוך – אזורים אלו הם המעניינים והמרתקים ביותר במדינה: במקומות אלו תוכלו להרגיש כמו במסע לארוך בזמן: מקומות שבהם עדיין שואבים מים מהבאר וחיים בבתי בוץ קטנטנים בחמולות ענקיות. נתחכך עם האוכלוסייה המרתקת הזו וננסה להבין קצת מעולמה בצורה האותנטית שהטיול מספק לנו.

 

לסיכום

מרוקו מאפשרת לנו לחוות מגוון של עולמות מנוגדים אך משלימים: ערים מתקדמות לצד כפרים מבודדים ועתיקים. שמחת חיים יחד עם מצב כלכלי מורכב. עשינו לכם חשק לנסוע? יש עבורכם מקום בג'יפ שלנו!

 

חול

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות