נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה

הכדורגל האירופאי

כל אוהד כדורגל ראוי לשמו, חולם להגיע ולחוות את משחקי הכדורגל של הליגות האירופאיות. הליגות האירופאית, מורכבות ממגוון אדיר של שחקנים  כישרוניים ובעלי שם, ומקבוצות עם ביצועים מרהיבים ותצוגת משחק בלתי נשכחת. הישיבה ביציעים המפורסמים, ההשתתפות במשחקי ליגת האלופות, טורניר העל של הליגות האירופאית, הם ללא ספק התגלמות חווית הכדורגל במיטבה.

אך כיצד ועל מה עלינו לשים לב כשאנו קונים את הכרטיס? ננסה להציג בפניכם בצורה פשוטה ובהירה תשובות לשאלות חשובות אלו.

 

הדרכה לקניית הכרטיס

החברה באמצעותה תרכשו את הכרטיס

חשוב מאוד לרכוש כרטיסים באתרים של חברות מוכרות, עם המלצות וניסיון. מומלץ לרכוש את הכרטיסים רק באתרי חברות שמבצעות עבורכם השוואת מחירים בין ספקיות הכרטיסים. יש לוודא שיש בידכם איש קשר שיהיה זמין למקרה של תקלות או אי קבלת הכרטיס באצטדיון.

 

שיטת חישוב המחיר

מומלץ לקרוא בדקדקנות מהם הרכיבים שהביאו למחיר הסופי של הכרטיס. לעיתים, חברות הרכישה גובות עמלות טיפול, משלוח ומיסים צדדיים. הכניסו את כל הגורמים הללו לחישוב הסופי שלכם והסיקו מהי החברה המשתלמת ביותר ומהו הכרטיס המשתלם ביותר.

 

מקומות הישיבה

בבואכם לרכוש כרטיסים לליגה אנגלית, הקדישו תשומת לב לצורת המגרש בו אתם מתכננים לצפות במשחק. במגרשים עם מבנה תלול יחסית (האצטדיון של ריאל מדריד לדוגמה) של מושבי צופים, אין משמעות של ממש לגובה השורה, לכן תוכלו לחסוך ולרכוש כרטיס למקומות גבוהים באצטדיון בעוד שחווית הצפייה לא תיפגע.

לעומת זאת, באצטדיונים בעלי תלילות נמוכה (הקאמפ נואו לדוגמה), מומלץ להשקיע ולרכוש כרטיסים למקומות נמוכים יותר, כיוון שבמקומות הגבוהים קשה יותר לראות ולהתחבר למהלך המשחק.

בנוסף, מומלץ לא לרכוש כרטיסים למקומות שאחורי השערים במשחקים הגדולים של הליגות האירופאיות. במקומות אלו, לעיתים רבות פורצות תגרות מרובות משתתפים וחווית הצפייה שלכם תיפגע.

 

קבלת הכרטיסים

ישנן מספר אופציות לקבלת הכרטיס למשחק לאחר הרכישה. חברות מסוימות ישלחו את הכרטיס לבתי המלון בהם תכננתם להתארח. אופציה הנוספת היא, שתישלחו למקום מוגדר בעיר בו תקבלו את הכרטיס לפני המשחק. חברות אחרות ישלחו את הכרטיס בדואר עד לכתובת האישית שלכם בארץ, הליך שלוקח זמן רב ומועד לתקלות.

הצורה המומלצת ביותר לקבל הכרטיס היא בדואר האלקטרוני. כך, תוכלו להדפיס בקלות את האישור לרכישת הכרטיס ובהצגת אמצעי מזהה בכניסה לאצטדיון תקבלו את הכרטיסים.

 

 המשחקים הפופולאריים

ישנם כמה משחקים הזוכים להד וסיקור נרחב. המרכזיים הם המפגשים בין הנבחרות "ברצלונה" ו"ריאל מדריד", הנקראים "סופר קלאסיקו" ומשחקי הגמר של "ליגת האלופות", טורניר העל של הליגות האירופאיות. משחקי הליגה האנגלית, נחשבים אף הם למשחקים המעוררים עניין רב ומחירם גבוה באופן יחסי.

בצעו את הרכישה בתשומת לב ובתכנון מדויק וכולל. רק כך תזכו לחוויית צפייה איכותית ובלתי נשכחת.

 

טור דה פראנס 2020

יש הרבה חגיגות מיוחדות בעולם הספורט, אך אין עוד חגיגה מיוחדת ויפה כמו הטור דה פראנס. אם גם אתם