נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי לרכוש חבילות ליורו 2020?

הנה הוא מגיע בפעם ה-16 מאז שנוסד בשנת 1960, טורניר היורו 2020 חוגג 60 שנים לאליפות אירופה הראשונה ולמעשה אין אחד שלא היה רוצה לחוות את אחד האירועים הגדולים ביותר בכדורגל במו עיניו. זה הזמן לרכוש חבילות ליורו 2020 הניתנות להתאמה אישית, כך שתוכלו להפיק את המרב מהחוויה שלכם.

 

ניתן לרכוש חבילות ספורט עוד היום כדי להבטיח את מקומכם באחד ממשחקי הכדורגל הגדולים של השנים האחרונות. רבים תוהים למה כדאי לרכוש חבילות שונות למשחקי יורו 2020 ולא לצפות במשחקים האלו בבית הנוח והחמים. הנה 5 סיבות למה בכל זאת מומלץ לקנות חבילות למשחקי היורו 2020 ולא להתחרט על כך:

 

  1. בואו לקחת חלק מההיסטוריה (המשחקים, העיר נצבעת כדורגל) – הטורניר השנה יציין את יום השנה ה -60 שלו וללא ספק, אתם יכולים להיות בטוחים שכל אחת מ- 12 הערים המארחות יהיו מוכנות לחגוג, במיוחד לונדון שתארח גם שלב חצי גמר וגם את גמר האליפות. כל אחת מן הערים הללו הולכת לקום בבוקר ולהירדם עם כדורגל במשך חודש שלם. וכשהכדורגל כובש את אירופה, אין ספק שהמשחקים יהיו מדהימים והאווירה עוד יותר.
  2. ההנאה מחופשה מיוחדת וחוויה יוצאת דופן – הפסק זמן מהעבודה ומהצרות היום יומיות מאפשר לכם להירגע בחופשה מיוחדת במינה ומחוויית היורו יוצאת הדופן. שילוב של החופש והספורט יהפכו את החופשה שלכם לחופשה מלאה בטיול מרהיב בעיר המארחת ובתרבות המרהיבה שלה וחווית ספורט המתקיימת פעם ב- 60 שנה!
  3. כמות היעדים גדולה ושווה במיוחד – היורו, או אליפות אירופה, בשמה הרשמי יותר, מתקיימת אחת לארבע שנים והיא תמיד מושכת אליה קהל צופים גדול של אוהדי כדורגל מאירופה ומהעולם כולו. הקיץ, טורניר היורו 2020 יעשה היסטוריה מכיוון שלראשונה הוא יתקיים ב- 12 ערים ב- 12 מדינות שונות.
  4. מתאים במיוחד בשבילכם – ברכישת חבילה, תוכלו לבחור במשחקים המועדפים עליכם, לעקוב אחר משחקי הקבוצה שלכם, או להיות שם כדי לחזות בחצאי גמר מותחים או בגמר הגדול של יורו 2020 שיערכו בלונדון המרהיבה. תוכלו להתאים אישית את חווית היורו שלכם עם בחירה במלונות מהשורה הראשונה, הכרטיסים המועדפים עליכם למשחקים השונים, העברות משדה התעופה ובחזרה ועוד.
  5. השירות – ברכישת חבילות נופש הכוללות חבילות ספורט שונות למשחקי היורו 2020 ברחבי אירופה, תוכלו ליהנות משירות אישי ותומך החל מייעוץ והמלצות בנוגע ליעדים ותאריכים טרם קניית החבילות ועד לסיום החופשה והחזרה לארץ.
  6. המחירים – החבילות כוללות גם כניסה למשחקי היורו, טיסה בחברת תעופה מהגדולות בארץ וגם נופש איכותי באירופה במחירים אטרקטיביים לחלוטין. חבילות נופש הכוללות חבילות ספורט מיוחדות זמינות ומחיריהן בין 700 אירו לאדם ועד 1,200 לאדם לשלב הבתים, שלב שמינית הגמר, רבע הגמר וחצאי הגמר באצטדיון וומבלי שבלונדון.

שחקן

טור דה פראנס 2020

יש הרבה חגיגות מיוחדות בעולם הספורט, אך אין עוד חגיגה מיוחדת ויפה כמו הטור דה פראנס. אם גם אתם