נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ספורט ימי בכנרת – חוויה שלא תשכחו 

ספורט ימי בכנרת – לימים של כיף שלא שוכחים בחיים! לעובדים, עם המשפחה, ליום רומנטי עם בן או בת הזוג ולכל זמן שרוצים להנות.

 

ספורט ימי – למי?

למי מתאים לעשות ספורט ימי בכנרת? המילה 'ספורט' קורצת לרבים ורבות מאתנו, אך יש מי שלא ממש מתחבר, ולהפך: ספורט מצריך יכולת שאין לכל אחד או אחת מאתנו. אז הנה סוד קטן: ברור שיש מצבים שבהם מומלץ להימנע מסוגים מסוימים של ספורט. אבל זה מה שכיף בספורט ימי, שהוא מתאים לכוווולם.ן.

 

ספורט בכל הרמות

ספורט ימי בכנרת מתאים גם לחובבי ספורט וגם לכאלה ש"לא בנויים לזה". אפשר לעשות סקי מים מדהים, למשל, ברמת מתחילים חסרי ניסיון או ברמת גולשים מקצוענים – כך שכל מי שאוהב.ת מים וכיף, יכולים להנות. ספורט ימי הוא אטרקציה אולטימטיבית למשפחות, לקבוצות גדולות, וגם לזוגות שמחפשים שקט ורומנטיקה; למבוגרים וגם לילדים; לכל מי שמחפשים להנות הכי שאפשר.

 

לא ים ולא אגם – היעד המושלם לספורט ימי

כנרת היא המקום המושלם לספורט ימי. היא הרבה יותר גדולה וסוערת מאגם, אבל קטנה ושקטה פי כמה מכל ים. מוקפת הרים, עצים ומבנים עתיקים ואפופי סוד – היא באמת היפהפייה הלאומית של ישראל שלנו. עם הרוח הנעימה שנושבת בה והאפשרויות הרבות לסעוד, לבלות ולשהות בסביבתה – היא פשוט יעד מושלם לאטרקציות וספורט ימי. ספורט ימי בכנרת עושים עם חברה שמבטיחה ביטחון

 

אילו סוגי ספורט ימי אפשר לעשות בכנרת?

  • אבובים – אין כמו לשוט יחד באבוב! תשאלו את מי שכבר ניסה. האבובים הקלילים של Bluwake הם חלום בהתגשמותו. נוחים, מפנקים, מעיפים לגובה ומנחיתים… הכי כיף ליפול קצת למים ואז להתפנק חזרה על האבוב הרך.
  • סקי מים בכינרת – בלו'ווייק מציעה 3 סוגים של גלישות מים:
  1. גלישת וויקבורד – דומה לסנואובורד, ומתאימה במיוחד לגולשים חסרי ניסיון. המגלש רחב ומקנה יציבות, הגל עליו גולשים מרוחק מהסירה.
  2. גלישת וויקסרף – מתאימה לגולשי גלים ולחובבי אתגרים. המגלש רחב, ולא נעשה שימוש בנעליים (ביינדרס).
  3. גלישת ווטרסקי – סקי מים – גלישה שדומה ביותר לסקי, בה נעשה שימוש בשני מגלשיים וביינדרס, הגלישה היא על גל מרוחק מהסירה.

 

ספורט ימי בכינרת – איפה לעשות?

חשוב להדגיש: בגלישת סקי מים גולשים על גל שנוצר מסירה ייעודית, לא סתם סירה אקראית. מה שחשוב זה שהסירה תהיה מעולה! nautiqueמציעה סירות מהיצרן העולמי היוקרתי ביותרBluewake .

הסירות בעלות יציבות, מבנה בטוח שמונע היתקלות של הגולש.ת, ובעלות כושר יצירת גלים ברמות שונות. רוצים ורוצות לדעת עוד על ספורט ימי בכנרת? הכנסו לתוך עמוד הבית – Bluewake ותוכלו לבחור בסוג הספורט הימי המושלם בשבילכם!

ספורט ימי בכנרת עם בלו'ווייק. לדעת שאתם הולכים לחוויה שלא תישכח! 

ספורט ימי בים

טור דה פראנס 2020

יש הרבה חגיגות מיוחדות בעולם הספורט, אך אין עוד חגיגה מיוחדת ויפה כמו הטור דה פראנס. אם גם אתם