נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נופש כשר באירופה – מה צריך לארגן מראש

בתור אנשים שומרי כשרות, כל יציאה ממושכת מהבית מלווה איתה במחשבות – היכן אוכלים? היכן ישנים? האם יש מסעדות כשרות באיזור? ובכן, בנסיעה לחו"ל המחשבה צריכה להיות אפילו מעמיקה יותר, ומצריכה היערכות ותכנון מקדימים. אז איך יודעים מה צריך לקחת ואיך להיערך? במאמר הבא – נופר כשר באירופה – מה צריך לארגן מראש, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים שישמשו אתכם בזמן החופשה.

חדר במלון

בחירת יעד

לפני שנגיע למה צריך לארגן מראש עבור נופש כשר באירופה, נדבר על בחירת היעד. בעקבות הימצאות קהילות יהודיות ובתי חב"ד ביעדים באירופה בפרט ובעולם בכלל, קל יותר היום לבחור יעד מהנה לחופשה. זאת בשל העובדה שבכל אחד מהיעדים הנבחרים תוכלו למצוא בית חב"ד שישמח לארח אתכם עם אוכל כשר ואווירה יהודית ושמחה, וכן מסעדות כשרות באיזור הקהילות היהודיות באירופה.

עם זאת, בבחירת נופש במרכזי ערים באירופה, בהחלט יש דברים שכדאי להיערך אליהם מראש ולכל מקרה. גם אם המלון שלכם מציע אלטרנטיבות כשרות, ייתכן ותמצאו את עצמכם באמצע יום טיול ללא אמצעים כשרים לבישול ואכילה, ולכן יש כמה דברים שכדאי להצטייד בהם מראש.

נופש כשר באירופה – מה צריך לארגן מראש

אז הגענו לחלק שלשמו התכנסנו: נופר כשר באירופה – מה צריך לארגן מראש.

בשביל לא להיות תלויים באמצעים שיעמדו לרשותכם בחו"ל, כדאי להיערך תמיד עם מזון וכלים שילוו אתכם במהלך הטיול. אנחנו לא מתכוונים כמובן לסירים מלאים במזון, אבל יש בהחלט כמה דברים שיוכלו לסייע לכם. טיול עם סיר מהבית, גזייה, מחבת, סכין וקרש חיתוך יכולים לעשות את ההבדל בין טיול במצב רעב לבין טיול שאפשר להסתדר בו בכל זמן ובכל מקום.

כשמדברים על נופש כשר באירופה – מה צריך לארגן מראש, מדברים בהחלט גם על קופסאות שימורים מהארץ שיכולות לסייע ולתבל כל מאכל. אפשר להכין סלטים מעולים ממלפפון חמוץ, תירס, פטריות ובורגול שבשבילם לא תצטרכו שום דבר מעבר לדברים שציינו קודם. ככלי הגשה אפשר להצטייד כמובן בכלים חד פעמיים שאפשר לרכוש ביעד שאתם נמצאים בו.

בנוסף, תוכלו להצטייד גם בלחמים מעולים מהארץ שמחזיקים כמה ימים קדימה ללא קירור, או בקרקרים או פריכיות שיכולים להחזיק אפילו יותר זמן.

מסובך מדי? הכירו את שינפלד תיירות

למי שרוצה להוריד את עול ההתארגנות מראש, יכול בהחלט לקיים את הטיול דרך חברת טיולים. שינפלד תיירות היא חברה המציעה טיולים כשרים מסביב לעולם, כשלכל פרוצדורת האוכל הכשר – היא דואגת, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לארוז מזוודה עם בגדים ולצאת לטיול.

שינפלד תיירות מבטיחה ארוחות חמות מאורגנות וכשרות שלא יצריכו מכם שום עבודה או סחיבות מהארץ. מחפשים נופש כשר באירופה בלי להתארגן מראש? היכנסו לאתר שינפלד תיירות וסגרו עוד היום את הטיול הבא שלכם.

טיול לדרום אמריקה למתחילים

דרום אמריקה היא יבשת עצומה ומגוונת בפלאים טבעיים ועירוניים, החל מרכסי הרים מושלגים ועד לערים שוקקות מלאות גורדי שחקים.