נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לתכנן את הטיול המושלם ליפן

יפן, אשר מונה כ 3,000 איים, מכילה כ 60 הרי געש פעילים וחלקים גדולים בשטחה הם הרריים.

ככלל, טיול ליפן אינו דומה לטיול במקומות אחרים בעולם ולו בשל ההשפעה הרבה מהתרבות, מהכלכלה ומהצבעוניות שקיימת בה, שמקבל המטייל שמגיע אליה.

טיול ביפן, שנקראת גם "ארץ השמש העולה", מהווה הגשת חלום עבור אנשים רבים שמגיעים אליה.

השילוב בין החדשנות המודרנית ובין המסורת היפנית תורמת לעניין רב עבור אלה המגיעים לבקר ביפן ולטייל במקומות השונים שקיימים בה. 

 

מה כולל תכנון הטיול

כשאתם מתכננים להגיע ליפן, יש צורך בהכנה מראש, בכדי להבטיח לעצמכם יעילות מירבית של הטיול. בשלב התכנון יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים על מנת שיהיה לכם טיול מוצלח ובתזמון הנכון. אז הנה לכם כמה טיפים חשובים:

  1. ראשית, מבחינת זמן ההגעה ליפן, ניתן ליהנות בה במהלך כל ימות השנה. אולם, ההמלצה היא להגיע בתקופת הסאקורה, שנחשבת לתקופת האביב ויש בה פריחה יפייפיה של עצי דובדבן. מצד שני, בתקופה שבין הקיץ לסתיו, יפן נחשבת לפחות תיירותית ולכן גם פחות עמוסה ואז זה זמן מצוין לטייל בה ללא צפיפות של תיירים.
  2. שנית, תכנון טיול לאזור יפן למטייל אמור להיעשות בקפידה, בייחוד אם המטרה להגיע למקומות רבים ביפן. ההמלצה היא לעשות שיעורי בית ולהיכנס לאתרי אינטרנט של תיירות שמציעים מסלולים ואטרקציות מגוונים ביפן. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי לא ניתן להספיק להגיע לכל המקומות ביפן בטיול אחד והסיכוי הוא שיישארו עוד מקומות שתוכלו להספיק לראות בטיול הבא.
  3. כדי שתספיקו להגיע למקומות שאתם רוצים לראות, מומלץ להכין רשימה מוגדרת עם תאריכים ומקומות ו/או אטרקציות אליהם תגיעו לפי תאריכים מדויקים.
  4. WIFI – על אף שרוב בתי המלון ביפן כוללים אינטרנט אלחוטי, כדאי להצטייד בכרטיס סים יפני או בראוטר אלחוטי קטן ונייד, שיספק לכם אינטרנט בכל מקום ביפן.
  5. תחבורה ציבורית ביפן – ניתן לנסוע ברכבות בין עירוניות או באוטובוסים. אולם, הנסיעה באוטובוסים נחשבת ליקרה במיוחד וכמו כן, גם נסיעה במונית.
  6. רוב היפנים לא דוברים אנגלית והדבר עלול להקשות עליכם בהתמצאות במקומות ביפן וכו'. בעיה זו ניתנת לפתרון ע"י שימוש באפליקציות Google Translateשיכולה לעזור לכם בתרגום השפה וב Google Maps, שעוזרת להתמצא בקלות ברחבי המדינה.

מידע נוסף לגבי תכנון טיול ביפן תוכלו למצוא בבלוג "המצלמה מוסיפה חמישה קילו".

 

מה כדאי לארוז?

ככלל, כשאתם מתחילים לארוז מזוודה, ההמלצה היא לקחת כמה שפחות דברים בכדי שיישאר בה מקום גם לקניות שתבצעו במהלך השהות יפן. יחד עם זאת, יש כמה דברים שכדאי שתכינו מראש במזוודה ולא תשכחו לקחת:

  1. מתאם לחשמל – השקעים ביפן שונים מאלה הקיימים בישראל ולכן מומלץ לארוז מתאם לשקע אמריקאי.
  2. מטען נייד – תמיד יכולה לסייע כאשר נגמרת הסוללה של הטלפון ואתם זקוקים לו בדחיפות.
  3. כסף מזומן – חנויות ביפן לא נוהגות לקבל תשלום בכרטיס אשראי ולפיכך, חשוב להצטייד בכסף מזומן שישמש אתכם בעת הצורך.

 

צילום מהגובה

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה