נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לטיול יצאנו – 3 פינות חמד שאתם חייבים להכיר

הרבה אנשים מהארץ שיצאו לטייל בחוץ לארץ ולאחר מכן החלו לטייל בארץ, לא האמינו שישנם מקומות מיוחדים ויפים כפי שיש לנו בארץ. מהקצה הכי צפוני בארץ ועד הקצה הדרומי ביותר בארץ, קיימים מקומות נפלאים, שמורות טבע, מפלים, נחלים, מכתשים, יערות ועוד, כל כך הרבה מקומות לטיולים מכל הסוגים מטיולים אתגריים ועד טיולי פיקניק בשמורות טבע נפלאות.

 

אין כמו בארץ

כאמור, יש כל כך הרבה נקודות בארץ ששווה לנסוע אליהם כדי ליהנות מהטבע המדהים שיש אצלנו. עם זאת קיימות שלושה נקודות מומלצות ביותר ששלושתן שונות בתכליתן בסוג הטיול אליהן –

 

צפון הארץ – רמת הגולן – הכוכב הבלתי מעורער של טיולי הטבע המגניבים והמאתגרים שיש בארץ.

לא אחר מאשר מהנקיק השחור בנחל זויתן. למעשה נחל זוויתן מתחלק לשלושה חלקים עליון תחתון ומרכז – ובמכרז קיים טיול מהמם שטומן בחובו אתגר סנפלינג מדהים שכולל הליכה בשבילים מדהימים, עלייה של מאות מדרגות מסלעים שבסופם מגיעים עד לנקודת תצפית מהממת, טבילה בבריכה טבעית וכמובן סנפלינג מדהים ומאתגר במיוחד עבור אלו שאוהבים או שרוצים להתנסות לראשונה בחייהם בסנפלינג ייחודי.

 

אזור חוף הכרמל – רמות מנשה – נחל השופט.

נקודה די מרכזית שיושבת במיקום די נוח שלהרבה מאוד אנשים קרובה. נחל השופט מציע מסלול מעגלי למשפחות שבמשך כל הטיול עוברים דרך שבילים ירוקים ומהממים ורואים עצים שנישאים לגבהים שיוצרים מין תחושה של אמצע יער מוצל ונעים.

הנחל כמובן זורם בשיא זרימתו לאורך השבילים. בניל השופט יש כמה נקודות ציון נחמדות מהתקופה העות'מנית, כמו תחנת הקמח שהופעלה על ידי זרימתו של הנחל, מערה שבה היו מחביאים גמלים ועוד נקודות נהדרות בעלות סיפורים מרתקים.

 

דרום הארץ – מצפה רמון.

אולי חלקכם יופתע אבל קיים מקום מקסים ומיוחד במינו במצפה רמון שנקרא גן הפסלים שבו קיימות אבנים זוהרות, כן כן… עם רדת החשכה עשרות אבנים קטנות הופכות למופע של ממש, כמו מתוך סרט של דיסני. למעשה בשנת 2017 הצטרף מכתש רמון לרשימה של למעלה מ-60 שמורות אור כוכבים מוכרזות ברחבי הגלובוס וכך הפך לאתר הראשון במזרח התיכון שזכה לכבוד המרשים הזה.

 

לסיכום

בארץ שלנו יש כל כך הרבה מקומות נהדרים שאפשר לטייל בהם ברמות קושי שונות. קיימות כל כך הרבה נקודות טבע נהדרות עם הרים, יערות ירוקים, שבילים קסומים, נחלים שזורמים בשיאם ועוד המון מקומות ששווה לצאת ולטייל בהם.

המדינה שלנו שופעת בכל כך הרבה טבע שרק מחכה לנו כדי שנטייל ובכל מקום שאליו תבחרו לצאת לטייל ניתן לברר מראש האם זה מתאים להרכב המשפחתי שלכם, ילדים קטנים או ילדים גדולים, סוג הטיול, אתגרי או לא? ועוד על מנת שתדעו כיצד לצייד את עצמכם מראש! צאו לטייל, יש לנו ארץ מהממת!

טיול

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה