נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חולם על תאילנד? זה המסלול המומלץ לטיול החלומות שלך!

תאילנד היא יעד מושלם לתיירים ישראלים, זוגות ומשפחות עם ילדים. עם החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים, האוכל הטעים והתרבות העשירה שלה, תאילנד מציעה משהו לכל אחד. תכנון טיול לתאילנד יכול להיות מכריע, אבל עם המסלול הנכון, אתה יכול להפיק את המרב מזמנך ולחוות את המיטב שיש למדינה להציע. במאמר זה נספק לכם מסלול מושלם לטיול בתאילנד בקיץ הקרוב.

 

מסלול של 11 יום בתאילנד הקסומה

יום 1-2: בנגקוק

התחל את הטיול בבנגקוק, עיר הבירה של תאילנד. בנגקוק היא עיר שוקקת עם היסטוריה עשירה, מקדשים מדהימים וחיי לילה תוססים. הקדישו את היום הראשון שלכם לחקור את המקדשים המפורסמים של העיר, כולל וואט פרה קאו (מקדש בודהה האזמרגד) ו-וואט פו (מקדש הבודהה השוכב). מקדשים אלו לא רק מדהימים אלא גם מציעים הצצה אל התרבות וההיסטוריה העשירה של תאילנד.

בערב, סעו לרחוב קאו סאן רואד, רחוב פופולרי בבנגקוק הידוע בחיי הלילה התוססים שלו. כאן תוכלו ליהנות מאוכל רחוב, מוזיקה חיה ומשקאות זולים. אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית יותר, פנו לאחד מהברים על הגג של בנגקוק, כגון Sky Bar או Octave Rooftop Lounge & Bar, עבור נופים מדהימים של העיר.

ביום השני שלך בבנגקוק, חקור את השווקים של העיר. שוק סוף השבוע של Chatuchak הוא אחד השווקים הגדולים בעולם, עם למעלה מ-15,000 דוכנים שמוכרים הכל, החל מבגדים ועד מזכרות. אתה יכול גם לבקר בשווקים הצפים, כמו Damnoen Saduak או Amphawa, שם מוכרים מוכרים את סחורתם מסירות על המים.

יום 3-5: צ'אנג מאי

אחרי יומיים בבנגקוק, צאו צפונה לצ'אנג מאי, עיר הידועה במקדשים המדהימים, בנוף היפהפה ובתרבות העשירה שלה. צ'יאנג מאי היא מקום נהדר להירגע ולהירגע, עם שפע של הזדמנויות לפעילויות חוצות כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים, וריצה.

ביום הראשון שלכם בצ'אנג מאי, חקרו את המקדשים המפורסמים של העיר, כולל Wat Phra That Doi Suthep, מקדש מדהים הממוקם על הר המשקיף על העיר. תוכלו גם לבקר בבזאר הלילה של צ'יאנג מאי, שוק פופולרי שמוכר הכל ממזכרות ועד בגדים.

ביום השני שלך בצ'אנג מאי, קח שיעור בישול ולמד כיצד להכין מנות תאילנדיות מסורתיות. שיעורי בישול רבים כוללים ביקור בשוק מקומי לקניית מרכיבים, ומעניקים לכם הצצה לתרבות ולמטבח התאילנדי.

ביום השלישי שלכם בצ'אנג מאי, צאו לטיול יום לפארק הלאומי דוי אינתאנון הסמוך. כאן תוכלו לטייל לפסגת דוי אינתנון, ההר הגבוה בתאילנד, וליהנות מנופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. אתה יכול גם לבקר במפלים, המקדשים והגנים של הפארק.

 

יום 6-8: פוקט

לאחר שלושה ימים בצ'אנג מאי, צאו דרומה לפוקט, האי הגדול בתאילנד. פוקט ידועה בחופים המדהימים שלה, במים הצלולים ובחיי הלילה התוססים שלה. ביום הראשון שלכם בפוקט, הירגעו באחד מהחופים המדהימים של האי, כמו חוף פאטונג או חוף קארון. תוכלו גם לצאת לסיור בסירה באיים הסמוכים, לרבות האי פי פי והאי ג'יימס בונד.

ביום השני שלך בפוקט, חקור את העיר העתיקה של האי, רובע היסטורי עם ארכיטקטורה יפה ושפע של חנויות ומסעדות. תוכלו גם לבקר בבודהה הגדול, פסל בגובה 45 מטר הממוקם על גבעה המשקיפה על האי. ביום השלישי שלך בפוקט, תהנה מחיי הלילה התוססים של האי. באנגלה רואד בפאטונג הוא מרכז חיי הלילה של פוקט, עם שפע של ברים, מועדונים ומסעדות לבחירה.

 

יום 9-10: קו סמוי

לאחר שלושה ימים בפוקט, לכו לקו סמוי, אי יפהפה במפרץ תאילנד. קו סמוי ידועה בחופים המדהימים שלה, במים הצלולים והאווירה הנינוחה שלה. ביום הראשון שלכם בקוסמוי, הירגעו באחד מהחופים המדהימים של האי, כמו חוף צ'אוונג או חוף לאמאי. תוכלו גם לצאת לסיור בסירה באיים הסמוכים, לרבות הפארק הימי הלאומי אנג תונג.

ביום השני שלך בקוסמוי, חקור את המקדשים של האי, כולל וואט פרה יאי (מקדש הבודהה הגדול) ו-וואט פלאי לאם. תוכלו גם לבקר בכפר הדייגים, רובע היסטורי עם שפע של חנויות ומסעדות.

יום 11: יציאה

ביום האחרון שלכם בתאילנד, קחו קצת זמן להירגע ולהרהר בטיול שלכם. אתה יכול גם לעשות קניות של מזכרות ברגע האחרון לפני היציאה לשדה התעופה לטיסה חזרה הביתה.

 

סיכום מסלול 11 יום לתאילנד

יום מיקום פעילויות
1-2 בנגקוק חקור מקדשים, בקר ברחוב קאו סאן
3-5 צ'אנג מאי חקור מקדשים, צא לשיעור בישול, בקר בפארק הלאומי דוי אינתנון
6-8 פוקט הירגע בחופים, חקור את העיר העתיקה, תהנה מחיי הלילה
9-10 קו סמוי הירגע בחופים, חקור מקדשים, בקר בכפר הדייגים
11 יציאה הירגע, חשוב ועשה קניות לרגע האחרון לפני יציאה הביתה

 

סיכום

תאילנד היא יעד מושלם לתיירים ישראלים, זוגות ומשפחות עם ילדים. עם החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים, האוכל הטעים והתרבות העשירה שלה, תאילנד מציעה משהו לכל אחד. על ידי תכנון מסלול טיול בתאילנד, תוכלו להפיק את המרב מזמנכם בתאילנד ולחוות את הטוב ביותר שיש למדינה להציע. בין אם אתם מחפשים להירגע על החוף, לחקור את המקדשים של העיר, או ליהנות מחיי הלילה התוססים, בתאילנד יש הכל. אז התחילו לתכנן את הטיול שלכם עוד היום והתכוננו להרפתקה בלתי נשכחת!

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה