נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סטודנטים מטיילים – 3 יעדים לחופשת הסמסטר

להיות סטודנט זו יכולה להיות חוויה מעייפת לעיתים. קורסים, עבודות, מבחנים, עבודה צדדית – כל אלו משאירים אתכם מותשים בסוף הסמסטר. העייפות והשחיקה הרבה גורמות לסטודנטים רבים לחפש יעדים אפשריים בחוץ לארץ, אשר יתאימו לחופשה אחרי הסמסטר. במאמר זה תוכלו למצוא מספר המלצות ליעדים שווים עבור סטודנטים!

 

ערים במזרח אירופה

אחד היעדים המועדפים על ידי סטודנטים מכל רחבי הארץ הם ערים במרכז אירופה. ערים כמו ורשה, קראקוב, בוקרשט וסופיה הן יעדים שאליהם תוכלו למצוא טיסות זולות ומשתלמות. מכיוון שלמרבית הסטודנטים אין כסף מיותר לבזבז, ערים עם טיסות זולות אליהן ועלות מחייה זולה הן בחירה מעולה.

יתרון נוסף בערים מסוג זה, שמכיוון שיש בהן ספריות ופארקים, הן אידיאליות במידה ויש לכם משימות עבור הלימודים בזמן החופש. לכן, אם אתם באמצע כתיבת סמינריון כשאתם בנופש, עיר במזרח אירופה יכולה להיות היעד המושלם עבורכם.

ערים

טיולים מאורגנים לאיי מסיבות

אמנם זה נשמע כמו טיול שיתאים לקבוצת גמלאים בגילאי ה-60, אך טיולים מאורגנים מסוג זה קיימים גם עבור צעירים. חברות שונות מציעות חבילות נופש משתלמות לשלל איי מסיבות, הכוללות טיסות, לינה, מזון וכרטיסים למועדונים השווים ביותר.

חברות מסוג זה מציעות פעמים רבות גם הטבות לסטודנטים. חופשות אלו מתאימות לסטודנטים המחפשים חיי לילה ובילויים, ומן הסתם פחות יתאימו לסטודנטים שצריכים בזמן החופש לעבוד גם על מטלות ללימודים.

 

גיחה קצרה להודו

באתוס הישראלי, הודו, והמזרח הרחוק בכלל, מקושרים עם טיולים אחרי צבא. לכן, ישראלים התרגלו לחשוב שצריך מספר חודשים על מנת לטייל בהודו וכמובן שזה לא נכון. במידה ואתם רוצים להספיק לראות את הודו כולה, לטייל בין האזורים השונים ולחוות את הערים השונות, אכן תצטרכו מספר חודשים או יותר מכך.

אבל במידה ויש לכם רק מספר שבועות בודדים ואתם מחפשים יעד זול, משתלם, יפה וייחודי, אל תפסלו על הסף גיחה קצרה להודו. בטיול מסוג זה, מומלץ לבחור אזור אחד בהודו ולהתמקד בו, וכך להפיק את המיטב מחופשת הסמסטר הקצרה.

 

מה עוד צריך לדעת אם אני סטודנט שרוצה לטייל בחופשת הסמסטר?

במידה ואף אחד מהיעדים שהוזכרו לא קוסם לכם, כמובן שכל היעדים הקלאסיים (אירופה, ארצות הברית) עדיין קיימים עבורכם. אך מעבר ליעד, יש עוד מספר דברים שצריך לקחת בחשבון במידה ואתם סטודנטים הקובעים חופשה בין סמסטרים.

דבר ראשון, בדקו לגבי תאריכים של ימי עיון או הכנה לשנת הלימודים הבאה לפני הזמנת הטיסות ואל תסתמכו על תאריך תחילת הסמסטר לבדו. בנוסף לכך, בדקו לגבי ימי ההרשמה לקורסים השונים והאם המוסד בו אתם לומדים מאפשר הרשמה גם מחוץ לארץ.

 

סיכום

במידה ואתם סטודנטים המחפשים חופשה משתלמת בין סמסטרים, שקלו עיר במזרח אירופה, טיול מאורגן לאחד האיים היוונים או גיחה קצרה להודו – מובטחת לכם הנאה, והרבה שחרור מהלחץ הסטודנטיאלי.

סטודנטים מטיילים

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה