נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צפונה: כך תתכננו טיול מושלם לצפון

כל טיול לצפון מצריך תכנון מוקדם. כן, גם אם מדובר בטיול של יחידים או זוגות ללא ילדים. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה כשמצאנו את עצמנו נוסעים לצפון באופן ספונטני. גילינו די מהר כי לא יהיה לנו טיול מושלם, פשוט כי לא תכננו אותו כמו שצריך. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא זה כדי להעלות את המודעות בעניין ולאפשר לאחרים ללמוד מהטעויות שלנו.

הישארו אתנו ותהיו בטוחים שהטיול הבא שלכם לצפון יהיה לא פחות ממושלם.

 

השלב ה – 1 בתכנון של טיול מושלם לצפון: בחירת בית מלון

השלב הראשון בתכנון של טיול מושלם מתחיל קודם כל בבחירה של בית מלון בצפון. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שיש לכם איפה ללון בלילה או בלילות שבהם תשהו באזור. אנחנו מצאנו את עצמנו מגיעים לצפון הארץ ללא הזמנה מראש וגילינו שכל בתי המלון באזורים שאליהם הגענו היו עמוסים ולא יכלו לקבל אותנו. תעשו לעצמכם טובה ותערכו בירור מקדים ככל הניתן אודות בית מלון מומלץ כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם ישנים במקום נעים.

 

השלב ה – 2 בתכנון של טיול מושלם לצפון: בחירת מסעדות

בשלב השני אתם צריכים לבדוק אילו מסעדות טובות יש באזור המלון. ראוי לציין כי אם אתם שומרי כשרות או אם יש לכם הגבלות כלשהן (צמחונים, טבעונים או רגישים למאכלים מסוימים), עליכם לבדוק את העניין באופן מעמיק מראש. שכן, חופשה בצפון לא תהיה מושלמת אם תמצאו את עצמכם רעבים. חשוב לבחון את האפשרויות השונות ולבצע את השלבים הבאים:

  1. לכתוב את שמות המסעדות
  2. לשריין מקום
  3. לנעוץ בסיכה בנייד את המסעדה

 

השלב ה – 3 בתכנון של טיול מושלם לצפון: בחירת אטרקציות ופעילויות

השלב השלישי שיקרב אתכם אל עבר טיול מושלם באמת בצפון נוגע לבחירה של אטרקציות ופעילויות. אם אתם נוסעים לבד או בזוג, עליכם לחפש סדנאות מעניינות, כמו למשל סדנת שוקולד. אם אתם עם ילדים, אפשר לחפש אטרקציות כמו שיט, טיולים בטבע, מסלולים ועוד.

 

השלב ה – 4 בתכנון של טיול מושלם לצפון: בירור דרכי נסיעה נוחות

בשלב הרביעי אתם צריכים להסתכל על התמונה הכוללת ולבחון את כל המקומות שאתם צפויים להגיע אליהם. כולל בית המלון, המסעדות והאטרקציות שסימנתם לעצמכם. שכן, אתם צריכים לבחון את דרך הנסיעה הנוחה לכם ביותר. הנסיעה היא חלק בלתי נפרד מהטיול שלכם. במידה ותבחנו מראש את הנסיעה, אתם תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בדרך נוחה ומהירה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם לתכנן טיול מושלם לצפון. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל ולצאת לטיול שובר שגרה. אנו מאחלים לכם שתיישמו את השלבים בהתאם ושיהיה לכם טיול בלתי נשכח.

צָפוֹן

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה