נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא לחופשה בחו"ל בזמן קורונה

ככל שמגפת COVID-19 נמשכת יותר ויותר, הצורך (או הרצון) לחופשה הופך להיות יותר ויותר סביר.

לא ניתן לגשר על העובדה שעלינו לטוס כדי לטייל ובכך להגיע לשדה התעופה לעלות על מטוס עם אנשים שיכולים להיות חולים ואפילו לא לדעת.

אם אתם מחוסנים, אתם יותר מוגנים מפני COVID-19, אך עדיין יש לנקוט באמצעי זהירות כאשר טסים לחו"ל.

 

בחרו טיסה עם חברת תעופה בטוחה:

מומלץ לבדוק באתר של חברת התעופה מידע אודות אמצעי הבטיחות הננקטים במסופים ובמטוסים: האם דורשים חבישת מסכה; איך שומרים על ריחוק חברתי; האם יש אפשרויות צ'ק-אין מקוונות או ללא מגע; מהם פרוטוקולי הניקיון וכ"ו… לאחר שהזמנתם את הטיסה שמתאימה לכם, קבעו תור לביצוע בדיקת קורונה לפני טיסה.

 

עטו את המסכה שלכם במהלך כל הטיול:

חבישת מסכה לא רק מגנה עליכם מפני הידבקות בנגיף הקורונה (COVID-19), היא מונעת מכם להפיץ את הנגיף לאנשים אחרים אם אתם חולים ואינכם מודע לכך. חבישת מסכה הינה חוזה חברתי בינכם לבין הסובבים אתכם – בין אם אתם מחוסנים ובין אם לא. במהלך מגיפה, לא משנה שזה נדרש רק במקומות סגורים, חבישת מסכה היא פשוט הדבר הנכון לעשות.

 

חטאו ידיים:

שדות תעופה ומטוסים מלאים במשטחים שנוגעים בהם אלפים אם לא מיליונים בכל יום. היגיינת הידיים תמיד חשובה, אך חשיבותה עולה ככל שאתם נחשפים למשטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות. כדי לסייע בשמירה על היגיינה, קחו איתכם בתיק חומר חיטוי ידיים (עם לפחות 60% אלכוהול) ומרחו אותו לאחר נגיעה בכל משטח ציבורי. בנוסף, שטפו את הידיים היטב לאחר השימוש בשירותים ולפני אכילה.

 

הימנעו מלגעת בפנים:

כן, אנחנו יודעים שזה קשה, אבל זה חשוב מאוד. נגיף הקורונה לא יכול לגרום לך להיות חולה דרך העור שלך, אלא דרך הפה, האף או העיניים. אם הגיעו חלקיקים ויראליים לידיים שלכם ונגעתם באחת מריריות הפנים (פה, אף או עיניים), הסיכון לחלות עולה משמעותית.

 

שקלו מחדש את הנסיעה אם התפשטות הנגיף גבוהה במקום מגוריכם או ביעדכם:

אף אחד לא רוצה לבטל את הטיול שלו, במיוחד אם מדובר בביקור משפחה שלא ראיתם המון זמן או חופשה שדחיתם מאז תחילת המגיפה. לרוע המזל, לנגיף הקורונה לא אכפת מתוכניות הטיול שלך. התפשטות גבוהה משמעותה סיכון גבוה יותר לחשיפה והידבקות ב- COVID-19. אם הנגיף מתפשט בקלות ביעדכם, אתם עלולים לחלות ולחזור לארץ נושאים את הנגיף. באותה מידה, אם הנגיף מתפשט במקום מגורייך, יתכן שאתם כבר חולים ויכולים להפיץ את הנגיף לאנשים במהלך הטיול שלכם.

 

סיכום:

זה בסדר גמור אם החלטתם לנסוע לטייל, אבל אנו ממליצים להיות חכמים ולבנות תכנית מראש כדי לשמור על עצמכם ועל אהוביכם. להתכונן מראש ולדעת איך להימנע מסיכונים אמיתיים, יעזור לכם להרגיש טוב יותר כשתצאו מביתכם הבטוח.

 

מגפה

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה