נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה משאבים כלכליים רבים על ידי השלטון המצרי. העיר המשגשגת מהווה מוקד עליה לרגל לתיירים מכל רחבי העולם, הבאים ליהנות ממלונות היוקרה שהיא מציעה, מהטיילת הארוכה והמרהיבה, וגם ממקומות בילוי מגוונים כמו מרכזי קניות, מוזאונים, מסעדות, ברים, ואטרקציות רבות נוספות. שארם א שייח' מציעה מגוון של פעילויות ואפשרויות נופש לזוגות, לקבוצות של חברים, ואפילו למשפחות עם ילדים מכל הגילאים. בכתבה הבאה נפרט עבורכם כל מה שכדאי לדעת בנוגע לחופשה במוקד התיירותי החם של מצרים.

 

מגיעים בעזרת גמל או עם מונית?

יכול להיות שלחלקכם חצי – האי סיני נשמע כמקום מרוחק או מבודד, הנהנה מהרים רבים של חול, הרבה שמש ותו לא. אך האמת היא שהעיר שארם א שייח', הממוקמות בחצי האי זה, הינה עיר מפותחת במיוחד, שניתן להגיע אליה בקלות רבה. אם תעדיפו להגיע לחופשה במקום זה באמצעות טיסה, תוכלו לעלות על אחת כזו משדה התעופה של תל אביב, אל נמל התעופה הבין – לאומי של שארם א שייח', כאשר משך הטיסה הוא כשעה וחצי. במידה ותרצו להגיע ברכב פרטי, ניתן לנסוע עד לגבול ישראל – מצרים במעבר טאבה, ולאחר מכן לקחת מהגבול מונית שתסיע אתכם לשארם א שייח', אורך הנסיעה הוא כ- 4 שעות. מונית לשארם הינה דרך התניידות פופולארית ביותר בקרב התיירים באזור, ונהגי המונית ידועים בשירות הטוב שהם מעניקים בדרך – כלל. הנסיעה במונית לשארם הינה נוחה, לא כל כך יקרה, כאשר נסיעה כזו תעלה לכם כ- 300 ש"ח, ותוכלו גם לחלוק את הנסיעה עם תיירים נוספים שתפגשו במעבר הגבול. אנו ממליצים לכם טרם הנסיעה במונית לשארם, לוודא את המיקום של בית המלון שהזמנתם לחופשה, על מנת שהנהג יוכל לדעת לאן לנסוע ולגבות לכם מחיר בהתאם, וגם במטרה לחסוך לכם כמובן זמן וכסף יקרים.

 

לאן יוצאים לבלות?

כפי שציינו, שארם א שייח' מציעה מגוון רחב של אטרקציות לזוגות, לקבוצות חברים, וגם למשפחות. תוכלו לתכנן מראש לאילו אתרים תרצו ללכת, וניתן גם להגיע לשארם ולהחליט בצורה ספונטנית איך ייראה סדר היום שלכם בחופשה. כמו כן, נמליץ לכם להזמין מקומות לינה בבתי המלון בשארם מראש, משום שאלו עלולים להיתפס במהירות. אספנו עבורכם מספר אטרקציות בשארם א שייח'.

 

  • לחובבי אזורי הטבע

מפרץ הכרישים הוא אזור נופש מפורסם בשארם א שייח', והוא שוכן בסמוך לשדה התעופה של העיר המפורסמת. המפרץ כולל רצועת חוף מרשימה, כאשר ממוקמים לצידה מלונות יוקרה רבים. צוללנים רבים מכל העולם מגיעים למקום זה במיוחד, על מנת ליהנות מאזור מיוחד זה, וממועדוני הצלילה שהוא מציע. נציין כי רוב חופי הים באזור הינם בעלי גישה לאורחי המלונות של מפרץ הכרישים בלבד.

 

  • לתיירים הבורגנים

אם אתם נמנים בין קבוצות התיירים הטוענים כי חופשה בלי קניות זו לא חופשה אמיתית, אנו ממליצים לכם להגיע למתחם סוהו. המתחם קיבל את השם "מיני לאס וגאס" הודות לאווירה התוססות בו, והאורות הצבעוניים באזור. מרכז הקניות הינו גדול במיוחד, והוא נהנה ממגוון חנויות מותגים, דוכני אוכל, מסעדות, ברים, וגם אטרקציות כמו החלקה על הקרח או באולינג, ובמקום אף ישנו מחזה אור – קולי בכל ערב.

 

להכיר את ההיסטוריה של העיר

שארם א שייח' מציעה מגוון רחב של אטרקציות, וביניהם גם אזורי היסטוריה של העיר. במוזיאון שארם א שייח' תוכלו להכיר את הסיפור של העיר הייחודי וגם של חצי האי סיני, שיסביר לכם על הגלגול של שארם – מתקופת מצרים העתיקה עד היום, דרך התקופה זה חצי האי סיני היה בידי ישראל, כאשר היישוב היהודי 'אופירה' הוקם בו. מוזיאון נוסף בעיר הוא מוזיאון המלך תות, הממוקם במרכז אתר קניות גדול. המקום מציג פריטים מתקופת מצרים העתיקה, כמו מסכת זהב וארון קבורה,  ומספר את סיפורו של מלך פרעה הצעיר, הלא הוא תות ענח' אמון.

 

עיר ללא הפסקה

לסיכום, שארם א שייח' מציעה מגוון רחב של אטרקציות כמו אתרי קניות, היסטוריה, טבע, מסלולי טיול, חיי לילה, וגם דוכני אוכל ומסעדות רבים. ההגעה אליה פשוטה בהחלט והעיר מציעה גם מקומות לינה מצוינים, כך שתיהנו בשארם מחופשה ברמה גבוהה במיוחד.

בריכת שחיה

 

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את