נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול לצרפת – אלו המקומות שלא כדאי לפספס

אי אפשר לטוס לצרפת מבלי לבדוק פרטים כלליים אודות המקומות שפשוט חובה לבקר בהם. יצאנו ובדקנו את העניין לעומק במיוחד בשבילכם, כל זאת כדי שתוכלו לדעת מהם המקומות שפשוט אסור לכם לפספס, אז תקראו את השורות הבאות בעיון רב ותוכלו לדעת איך לתכנן את המסלול שלכם בצרפת מרגע הנחיתה עד רגע ההמראה חזרה לארץ.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מצד גורמים נוספים שהיו בצרפת לאחרונה. אמנם אנחנו חיים ונושמים את צרפת, אבל הפעם, החלטנו שאנחנו רוצים לשמוע על אפשרויות נוספות, על מקומות שלא חשבנו עליהם. לכן, כתבנו פוסט מקיף ברשת וביקשנו מאנשים לשלוח לנו המלצות על מקומות שאסור לפספס. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 50 הודעות. בסופו של דבר, ערכנו רשימה מסודרת של המקומות הנבחרים שחזרו על עצמם מספר רב של פעמים וריכזנו אותם ממש כאן.

 

אסור לכם לפספס את מגדל אייפל

זה אמור להיות לכם ברור, אבל למקרה שמסיבה כלשהי זה לא ברור, אז דעו שאתם פשוט לא יכולים להפסיד את הביקור ליד ובתוך מגדל אייפל. שכן, כל אדם שמגיע לצרפת צריך לראות את המקום המדובר ביותר ברחבי העולם. אם לא די בכך, אנו ממליצים לכם לעלות עד הקומה העליונה ביותר כדי לראות את הנוף שנשקף משם. גם אם יש לכם פחד גבהים, כדאי שתתמודדו, כי זו צפויה להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אם תרצו פרטים נוספים אודות המגדל המדובר, כדאי שתגלשו לאתר הבא: https://www.metailimbaolam.com.

 

אסור לכם לפספס את הכפרים

אחרי שתסמנו וי על מגדל אייפל אתם צריכים לעלות אל הכפרים של צרפת. יש כל כך הרבה כפרים שפרוסים בינות הערים, כך שאתם רק צריכים לקחת את הרכב השכור ולטייל עד שתגיעו לכפר שמתאים לכם. בכפרים תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות טיול, למשל:

  • סקי (אם תגיעו בחורף)
  • מפלים
  • אגמים
  • נהרות ועוד

כך שתוכלו בכל יום לצאת אל מסע חדש שיגלה לכם נופים מטריפים.

 

אסור לכם לפספס את הסופרים הגדולים

אנחנו בטוחים שלא ציפיתם להמלצה שכזו, אבל להפתעתנו, מעל ל – 12 איש ציינו שכדאי לבקר בסופרים של צרפת. שכן, המחירים שם לא מאוד גבוהים והם מספקים את כל המאכלים הטעימים ביותר. גבינות מסוגים שונים, דגים ומה לא.

 

אסור לכם לפספס את המאפיות והקונדיטוריות

הצרפתים ידועים ביין הטוב שלהם, אבל לא רק. הם גם אופים מדהימים. כך שאתם צריכים להגיע אל המאפיות והקונדיטוריות הקטנות שפרוסות ברחבי הערים והכפרים. כך תוכלו ליהנות ממאפים טריים ועוגות שישאירו לכם טעם של עוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המקומות שאסור לכם לפספס בצרפת. מאחלים לכם שלא תפספסו אפילו אחד. תיהנו מהטיול!

מגדל

 

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה