נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לעבוד ולטייל בארצות הברית – איך תעשו את השילוב המושלם

ארצות הברית היא בהחלט ארץ האפשרויות. לנו, הישראלים המטיילים שאוהבים להגיע לאן שרק אפשר, המדינה הרביעית בעולם בגודלה מציעה אינספור אפשרויות והצעות עבודה באלפי מיקומים שונים. בחירת סוג העבודה, המיקום והשכר הם גורמים קריטיים למי שבוחר לשלב טיול ועבודה. אז איך עושים את זה נכון?

 

 

ניידות!

אין כמו לדהור בכבישים הריקים, להזדחל במטרופולינים, לרדת לשטח ולנוע בין עבודות. השכרת רכב היא הפתרון האידיאלי למי שמעוניין להתנייד בקלות בעיר בה יגור או אם ירצה לטייל במרחקי נסיעה גדולים. חברת AAA מציע ביטוחי רכב וביטוחי דרכים במחיר מאוד זול ונוח. המדינה כל כך גדולה ולפעמים אפשר להיתקע בדרכים, במקומות נידחים. חברת הביטח יכולה להגיע אל הלקוח לכל מקום ולהעניק סיוע. שכירו רכב!

 

תכנון מסלול

הדרך הכי טובה לטייל היא לתכנן מסלול ולסטות ממנו ככל האפשר. הדרך הכי ובה לקבל כיוון לאיך, מתי כמה ולמה היא לתכנן מסלול נסיעה. ממסלול זה תמיד אפשר לסטות, לחקור ולחפש הזדמנויות כלכליות. לדוגמה – טיול C2C הוא המפורסם והגרנדיוזי ביותר (חוץ לחוף, מזרחי למערבי). אפשר לצאת ממדינת ניו יורק ולדהור לכיוון המערב לקליפורניה, לסמן בדרך ערי מפתח, מקומות טיול מעניינים ומעסיקים פוטנציאליים.

 

חוכמת ההמון

יש כל  כך הרבה אזרחים בארצות הברית, שכנראה דעתם, המבטא, האוכל והידע יכולים להשתנות כל 50 קילומטרים. אפשר לקרוא כל מדריך באינטרנט, להסתכל בכל המפות, להסתובב עם ספר הטיולים העבה בעולם. בסופו של דבר, המקומי יודע יותר טוב מכל אלה. כאשר אנו נפתחים לאחר, העולם נהיה מעניין יותר. זה לא בושה לבקש עזרה, לשאול על מקומות בילוי ועבודה, מסלולי טבע מעניינים ובתכל'ס – כל מה שתצטרכו. רק שימו לב היכן אתם נמצאים.

 

את מי לשאול

בסוף הפסקה על חוכמת ההמון, התבקשתם לשים לב היכן אתם נמצאים כאשר אתם פונים לזרים. הסיבה לכך היא פשוטה.   ארה"ב על כל צבעיה וגווניה, עדיין מכילה בתוכה גזענות, היררכיה אתנית ואפליה. גם ליהודים לא הכי בטוח בכל מדינה או עיירה. הבעיה לכך מאוד נפוצה במדינות הדרום, היכן שהתבססו עוד לפני כ- 200 שנה הדעות הקדומות על האוכלוסייה האפרו – אמריקאית.

 

לעוף על האפשרויות

יש אפשרויות מגוונות מאוד כאשר מדובר בתחום של עבודה בארצות הברית. הצעות עבודה יכולה להגיע מתחומים כמו עגלות, בארים, מכירות, עבודות בניין, התקנו דלתות גרז', תחנות דלק, מסעדות ובאמת שאין לזה סוף. תגיעו דינמיים. תגיעו פתוחים לאפשרויות. בזמן טיול אנו מגלים את עצמנו ואת היכולות שלנו. דווקא המדינה שנמצאת כל כך רחוק מהבית, יכולה ללמד אותנו איך לגרום לו להרגיש קרוב. עבודה, חברה טובה והרפתקה בקנה הם מה שעושים לנו טוב בסופו של דבר. אל תפחדו מהלא נודע. תתנסו בעבודות. תתנסו בהרפתקה.

USA

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה