נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדעו האם לטייל בקייב בתקופת הקורונה?

במרחק של כ- 3 שעות טיסה מישראל, צפונית לרומניה ובולגריה אך דרומית למדינות הבלטיות, שוכנת קייב, בירת אוקראינה – אחת הערים העתיקות ביותר באירופה. מה תמצאו שם? מוזיאונים ותיאטראות, אתרי קניות מפוארים אך זולים, בתי קפה ומסעדות משובחות, עשרות כנסיות ואתרי היסטוריה, חיי לילה תוססים וכיכר מרכזית מרהיבה שהכל חג סביבה. מוכנים? כן, גם הקורונה לא תעצור אתכם!

 

מי את, קייב?

בירת אוקראינה, קייב, היא יעד מושלם לחופשה קצרה עבור זוגות, משפחות או חברים. היא קרובה, המחירים בה זולים, ועם זאת, היא לא נופלת בערכה מהערים שבמערב אירופה.
קייב היא עיר היסטורית, ותוכלו למצוא בה אתרים היסטוריים מרשימים. למתעניינים בהיסטוריה יהודית, תמצאו גם אתרי חובה בעיר ובקרבתה.
אך לא רק תרבות והיסטוריה – קייב היא עיר תוססת ובה בתי קפה ססגוניים, מסעדות וחיי לילה. מפוזרים בה עשרות שווקים השיטוט בהם יכניס אתכם לאווירה המשכרת של העיר.

 

מתי לנסוע?

עונת האביב היא המומלצת ביותר, ומיד אחריה עונת הקיץ. גם בחודשי הקיץ הטמפרטורות לרוב לא עולות על כ- 25 מעלות צלזיוס, ובערב עשוי להיות קריר.
בחורף קייב מתכסה שלג, והטמפרטורות צונחות אל מתחת לאפס. הביקור בקייב בחורף מומלץ למחפשים חופשה חורפית, ובמקרה זה עליכם להצטייד בביגוד הולם.

 

מגפת הקורונה בקייב

לאורך השנה האחרונה, קייב לא נסגרה לגמרי. האוקראינים מקדמים את בואם של התיירים אל מדינתם על מנת להמשיך ולהזרים את הכלכלה, ובהתאם לכך מרבית האטרקציות פתוחות ומזמינות.
גם במצב "סגר", מקומות הבילוי פתוחים ומדובר בצמצום היקף הפעילות של התחבורה הציבורית או בעוצר לילי. לדוגמה, נכון לסוף אפריל התחבורה הציבורית בקייב פועלת בהיקף של כ- 50%, ומקומות הבילוי נסגרים בין חצות לשבע בבוקר.
מידע מהימן על הקורונה בקייב מומלץ לקרוא באתר הרשמי.

 

כדאי לדעת בתקופת הקורונה

על מנת להיכנס לקייב יש צורך בבדיקת קורונה בתוקף (באנגלית), ונכון לסוף אפריל אין הקלות למחוסנים או מחלימים.
אין צורך בבידוד בכניסה למדינה.
מומלץ לטייל עם מסיכה גם במקומות שאינם מחייבים.

 

ביטוח בריאות אוקראיני – הנחיה מחייבת!

שימו לב! על מנת להיכנס לקייב בתקופת הקורונה, יש לעשות ביטוח בריאות אוקראיני – לא משנה באיזה דרכון אתם אוחזים. ביטוח כזה תוכלו למצוא באינטרנט דרך חברות אוקראיניות, והוא יעלה לכם כשקל אחד ליום. כן, אלו המחירים.
מומלץ לעשות ביטוח בריאות מקיף גם מטעם חברות הביטוח בארץ, אך הכניסה אל גבולות המדינה תתאפשר רק במקרה שיש לכם גם את הביטוח האוקראיני.

 

התעדכנו עם המקומיים

הזמנתם מקום לינה? שלחו הודעת אי-מייל למארחים שלכם ותתעדכנו דרכם בהנחיות העדכניות ביותר טרם הגעתכם – המקומיים יודעים מה קורה בפועל בצורה הכי טובה.

 

לא רוצים לוותר על חופשה? מתגעגעים לטיולים בחו"ל? קייב מזמינה אתכם אליה! בואו להיזכר בהנאה הצרופה של חופשה ביעד ממכר.

קייב

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה