נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קצת על מקסיקו

חול בגוון שנהב, מים כחולים עמוקים וצלולים ובריזה מלטפת – אחת התמונות שמלוות את כולנו בעודנו מדמיינים את החופשה המושלמת, אחת כזאת שנוכל להתפנק בה על חופים יפהפיים, להנות מאוכל מצוין וממרגריטה צוננת אחר הצהריים.

במקסיקו זה איננו חלום אלא מציאות ועבור מי שמוכן לבלות במטוס לפרק זמן שאיננו קצרצר כמו טיסה לאירופה, מומלץ שלא לפספס את ההרפתקאות שמציעה אמריקה הלטינית.

מה שהיה שמור בעבר לבעלי ממון אשר יכלו להרשות לעצמם לטוס אל מעבר לים עד לאמריקה הרחוקה, הפך בשנים האחרונות לנגיש הרבה יותר ואט אט הכירו הישראלים את מקסיקו האקזוטית שהפכה לאחד מהיעדים הפופולארים והאהובים ביותר על המטיילים.
מדובר ביעד מצוין לנופש מכל סוג – נופש אורבני באחת הערים הגדולות, טיול נינוח בין כפריים מסורתיים או מסלולי טיול למטיבי לכת. במקסיקו יש הכל מהכל ובין אם תגיעו בגפכם, עם בני הזוג או בליווי הקטנטנים, ההנאה מובטחת!

 

מה עושים במקסיקו?

במהלך ביקורכם במקסיקו תהנו משפע אטרקציות להנאת המשפחה כולה, גדולים וקטנים, צעירים וצעירים בנפשם. חובבי ההיסטוריה והתרבות יוכלו לבקר באתרי מורשת מרשימים ולסייר בין מבנים ואתרים ארכיאולוגיים עדות להיסטוריה המקומית המרתקת. בנוסף לאלו, ישנם במקסיקו כמה מהחופים היפים והמיוחדים ביותר בעולם, היא ידועה בזכות סצנת חיי לילה תוססת ושמחה במיוחד, האוכל בה הוא חגיגה ללב ולקיבה וגם האלכוהול משובח. מי צריך יותר?

טיול במרכז אמריקה מתאים עבור כל מי שצעיר בנפשו ומחפש חופשה עם אווירה קלילה ובעלת קצב מיוחד, כמו ריקוד המגיע ממעקי הנפש ויוצא החוצה בעודנו עוצמים עיניים. מדובר במדינה מגוונת ומלאת ניגודים, בה מצד אחד ישנם כפרים מסורתיים שמתנהלים כאילו נתקעו אי שם באמצע המאה הקודמת, ומצד שני ערים גדולות וחדשניות שניכר כי הדביקו את הקצב המהיר בו מסתובב כדור הארץ ופניהן אל העתיד.

דבר נוסף שהופך את מקסיקו ליעד נהדר לטיולים, הוא השפע הרב של האופציות לטיול עבור תרמילאים ומטיבי לכת והן עבור יחידים, זוגות ומשפחות אשר רוצים לחוות טבע פראי, אותנטי ומיוח במינו. בחלקה הדרומי של מקסיקו אשר מתאפיין במזג אוויר, צמחיה ובעלי חיים טרופיים, תמצאו ג'ונגלים סבוכים, במרכז המדינה מקסיקו מפגינה טופוגרפיה מרשימה והיא מלאת הרים ותצורות סלע מעניינות וייחודיות ובאזור הצפוני ישנם אזורי מדבר נרחבים וצחיחים… אלו שהפכו לסמלה של המדינה בהם קקטוסים עם כובעי בוקרים ????.

 

אטרקציות נוספות במקסיקו

צלילה

במקסיקו ישנם אתרי צלילה מפורסמים אשר נחשבים בין המרהיבים והמגוונים ביותר בעולם מבחינת בעלי חיים וצמחיה ימית, לרבות לוויתנים ואף כרישים.

סנוטס

למעלה מ-5000 מערות הנמצאות במעמקי האדמה בחצי האי יוקטאן, אשר מלאות במים צלולים המקנים להן מראה מרהיב שאין דומה לו. ניתן לשחות במקום וצוללנים מנוסים ירוויחו חווית צלילה בלתי נשכחת.

 

אתרים ארכיאולוגיים

לא מדובר באתר ספציפי אלא בהמלצה כללית לביקור בלפחות אתר אחד אשר הוכרזו על ידי אונסק"ו כאתרי מורשת לאומיים

גם מבחינת מזג אוויר מדובר ביעד מושלם, שהרי מזג האוויר במקסיקו משתנה בין האזורים השונים כך שאפשר למצוא היכן לטייל מבחינת טמפרטורות ומשקעים, לכל אורכה של השנה, כאשר הזמן הנעים ביותר הוא במהלך החורף הישראלי – היש טוב מזה? אנחנו בספק.

מידע נוסף אפשר למצוא באתר פשוט מקסיקו >> https://mexico.co.il

 

דגל של מדינה

חופשה בבלגיה

ברוכים הבאים לבלגיה. בלגיה – מה לא אמרו עליה? שהיא משמימה, משעממת, חסרת חיים. אך יש אחרים שראו את

עיר הבירה של הדרום

שארם א שייח' היא עיר מצרית, הממוקמת בדרום חצי – האי סיני היא נהנית מעושר רב, שכן מופנים אליה