נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לקראת החופשה בקיץ – סקירת ציוד טיולים

הקיץ הגדול מתקרב בצעדי ענק וזה הסימן שלנו לצאת לסקירה השנתית הקבועה שבודקת את ציוד הטיולים המשתלם ביותר שיש לחנויות בארץ להציע. במדריך הנוכחי נציג בפניכם את הסקירה העדכנית ביותר ונגלה לכם גם אופציה חדשה ומעניינת שתאפשר לכם לבחור נכון ולערוך סקירה עצמאית לטיול הנוכחי ולאלה שיגיעו אחריו. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים בציוד הטוב ביותר לטיול שלכם.

 

סקירת ציוד לטיולים – למה זה חשוב?

הפסקה הזו פונה אל המטיילים החדשים. אלו שיוצאים לראשונה לחופשה שכוללת טיולים רציניים. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שחשוב לבצע סקירה מעמיקה ועדכנית של ציוד לטיולים, משום שזו תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שאתם משקיעים כסף במוצר איכותי שישמש אתכם לאורך הטיול כולו וגם לטיולים שיבואו לאחריו.

נציין כי סדרת המדריכים שעוסקת בנושא זה עולה מידי שנה לרשת, לאחר שמצאנו את עצמנו רוכשים (כשעוד היינו טירונים בתחום) נעליים ותיק שהתפרקו באמצע טרק. הפעם סקרנו עבורכם את המוצרים החשובים ביותר שצריכים להתלוות אליכם בכל טיול שהוא:

  • נעלי הרים
  • מזוודות ומוצ'ילות
  • מקלות הליכה

ציוד נסיעות

המוצר ה – 1 שסקרנו עבורכם: נעליים

בחירה בנעליים לחופשת הקיץ צריכה להתבצע תוך היכרות מעמיקה עם סוג הטיול שלכם. אם אתם מתכננים למשל לערוך טיול רגלי באירופה, עליכם לבחור בנעלי הליכה. במידה ואתם מתכננים טיול אתגרי, עליכם לבחור בנעלי הרים איכותיות. נציין כי הפעם אנחנו נפנה אתכם אל אתר הסקירות הגדות בישראל שיציג בפניכם את הנעליים הטובות ביותר שיאפשרו לכם לצעוד בבטחה בכל מקום שאליו תלכו.

 

המוצר ה – 2 שסקרנו עבורכם: מזוודות ומוצ'ילות

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בטיולים מבלי לומר מילה על מזוודות טרולי ומוצ'ילות. אם בחרתם לטייל עם מזוודה, כדאי שתכירו באפשרות הנכונה ביותר עבורכם – מזוודה מתקפלת. מדובר בטרולי שיכולה להתקפל בקלות לאחר הגעתכם אל היעד. כך שייחסך לכם מקום בחדר. לגבי מוצ'ילה, נציין כי אנו ממליצים לבחור בזו שכוללת מערכת גב מתקדמת ושיש בה רוכסן צדדי.

ציוד נסיעות

המוצר ה – 3 שסקרנו עבורכם: מקלות הליכה

מי מכם שקראו את המדריך הקודם שהעלינו בסדרה, הכירו מקרוב במקרה שאירע לזוג מבוגרים שצעדו בהרי ההימלאיה. נציין בקצרה כי אלה גילו בשלב מאוחר מידי כי מקלות ההליכה שברשותם היו תקולים. ההמלצה שלנו היא לבחור במקלות הליכה של מותג מוכר ולבדוק את טיבם טרם היציאה לחופשה. כך תוכלו לגלות אם יש תקלה כלשהי ולטפל בה טרם היציאה מהארץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הסקירה העדכנית לקיץ הקרוב. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולצאת לטיול הבא בביטחון. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע! ואל תשכחו לחזור אלינו לסקירה הבאה שתעלה בעוד כשנה.

ציוד נסיעות