נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכננים נופש באילת? תכירו את האטרקציה הטובה ביותר בעיר

ישראלים רבים נוהרים בתקופה זו לאילת, העיר הדרומית של ישראל, כדי ליהנות מחופשה שמשלבת בטן – גב וגם אטרקציות מגוונות. ביקור שערכנו בעיר לא מזמן, גרם לנו להבין שעלינו להוציא מדריך שיציג באופן מעמיק את האטרקציה הטובה ביותר בעיר שמתאימה לכולם. יחידים, זוגות, משפחות ועוד. הישארו אתנו ותגלו במה מדובר.

 

תכירו את ריף הדולפינים

סביר להניח ששמעתם לא פעם על ריף הדולפינים (ואולי ביקרתם בו בעבר). מדובר במקום מטופח שיזכיר לכם את המועדונים שפרוסים ברחבי האיים הקריביים ויש לכך סיבה. שכן, האזור עוצב בקפידה, תוך תשומת לב לבנייה שייחודית לאיים המדוברים. ברגע שתגיעו למקום, אתם תגלו שיש בו מגוון רחב של אטרקציות שלא תרצו לפספס.

מתכננים נופש באילת? תכירו את האטרקציה הטובה ביותר בעיר

אטרקציה מספר 1: שחייה עם דולפינים בריף

אי אפשר לכתוב מדריך שיציג בפניכם את ריף הדולפינים מבלי לכתוב כמה מילים על השחייה המשותפת עם בעלי החיים הידידותיים (הדולפינים). אתם וודאי מבינים שמדובר באטרקציה הפופולארית ביותר בריף שמושכת אליה תיירים מכל קצוות הארץ (והעולם). כדאי שתדעו שהשחייה מתבצעת תוך ליווי של מדריך צמוד והיא מותאמת לגילאי המשתתפים.

 

אטרקציה מספר 2: צלילה עם דולפינים

אטרקציה פופולארית נוספת שמתקיימת במתחם כוללת צלילה עם דולפינים. הצלילה מתאפשרת ב – 2 דרכים. האחת, תוך שימוש באמצעי צלילה בסיסיים שיש בכל בית, למשל:

  • משקפת
  • שנורקל
  • סנפירים

הדרך השנייה מתאימה למי שעברו בעבר קורס צלילה מקצועי או מי שרוצים להתחיל אותו עכשיו. אם אתה רוצה לעשות קורס צלילה ייחודי שיאפשר לך לראות הרבה מעבר לדגים ואלמוגים – כדאי שתיקח את האפשרות הזו בחשבון.

מתכננים נופש באילת? תכירו את האטרקציה הטובה ביותר בעיר

אטרקציה מספר 3: פעילויות לילדים וסדנאות למבוגרים

ניתן לערוך בריף הדולפינים כל מיני פעילויות שמתאימות לילדים במגוון גילאים. כדאי שתדעו שהפעילויות במקום יכולות להיות קשורות לפן הטיפולי והצוות במקום הוסמך לדבר, כך שהוא מספק לילדים תמיכה וחוויה חיובית בלתי נשכחת.

מלבד הפעילויות הללו, ניתן גם לערוך סדנאות וסמינרים למבוגרים שמספקים מידע מעמיק אודות הדולפינים וההיבטים השונים שנוגעים לשחייה משותפת עמם (מי שמכיר את התחום יודע שיש בעניין זה יתרונות רבים). יש מי שבוחרים ללדת בקרבת הדולפינים ואחרים מתעניינים בטיפול פרטני או קבוצתי שמביא לתוצאות.

 

אטרקציה מספר 4: צילום

ביקור בריף הדולפינים יאפשר לכם לקבל תמונות שצולמו על ידי הצוות של המקום. ראוי לציין כי אנו לא מתכוונים לכך כשאנו מציגים את האטרקציה הנוכחית. שימו לב – אם אתם חובבי צילום או עוסקים בתחום, כדאי שתכינו את המצלמות שלכם עם ציוד תואם למים. שכן, תוכלו להגיע למקום ולצלם תמונות לצד הדולפינים, מתחת לפני הים.

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים בריף הדולפינים ובמגוון האטרקציות החמות (או שנכון לומר המצננות?) שיש למקום להציע. כך שבשלב זה, נותר לכם רק לבחור באטרקציה המתאימה ביותר ולשריין מקום.

מתכננים נופש באילת? תכירו את האטרקציה הטובה ביותר בעיר