נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מלון בראשית – חוויה מפנקת ונופים משגעים קרוב מאוד למרכז

בשנים האחרונות נדמה כי כולם מסביב מדברים רק על מלון אחד – מלון בראשית. יצאנו לבדוק באופן מעמיק למה רבים בוחרים לבלות במקום הייחודי וגילינו שמדובר בחוויה מפנקת שמשלבת נופים משגעים וכמובן, מרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולגלות את כל הפרטים על המלון שיגרמו לכם לעזוב את השגרה השוחקת ולצאת לחופשה במלון הכי מדובר בארץ.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל היתרונות שאתם צריכים להכיר בנושא, חשוב תחילה שתדעו מה בכלל גרם לנו לכתוב מדריך בנושא. אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם וודאי יודעים שאנו עוסקים בעיקר בנושאים אחרים. הפעם, החלטנו לכתוב מדריך שעוסק בתחום התיירות, פשוט בגלל שמצאנו את עצמנו חוגגים 40 שנות נישואין במלון המדובר, לאחר שהילדים שלנו החליטו להעניק לנו במתנה 3 לילות במדבר. הספיקו לנו 3 דקות כדי להבין על מה המהומה, וכשהבנו שיש פה עניין שצריך להגיע אל כל תושבי המרכז, החלטנו שנכתוב מדריך מקיף בנושא שיעלה את המודעות.

 

תכירו את הפרט ה – 1 והחשוב ביותר: אווירה ייחודית

אם יש דבר אחד שהרגשנו מיד כשכף רגלנו דרכה בכניסה אל מלון בראשית היא האווירה. יש במקום אווירה מדברית מרגיעה. כזו שגרמה לנו לשכוח ברגע את העומס בעבודה ואת העובדה שהשארנו את הילדים עם הסבתא או לבד בבית לכמה ימים. מדובר בתחושה שרצינו לחוות כל כך הרבה זמן אבל לא ידענו איך להגיע אליה.

 

תכירו את הפרט ה – 2 והחשוב ביותר: מתאים גם למשפחות

זה לא משנה אם יש לכם תינוק קטן שמגיע אתכם או אם יש לכם ילדים גדולים שמצטרפים אל הנופש. בכל מקרה – אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מגיעים למקום שישמח לקבל אתכם ולהעניק לכם את החופשה שחלמתם עליה. מלון בראשית מאפשר לאורחים שלו ליהנות ממגוון אפשרויות. החל מאולם קולנוע רחב ידיים, ציוד חינם עבור תינוקות ואפילו שירותי שמרטפות עבור מי מכם שרוצים כמה שעות לבד מהילדים.

 

תכירו את הפרט ה – 3  והחשוב ביותר: חדרים מרווחים ומפנקים

אם יש משהו שאנחנו לא מוכנים לוותר עליו כשאנחנו מגיעים אל בית מלון זה המרחב. אם מדובר פה בעניין שמדבר אליכם, כדאי שתדעו שברגע שתגיעו אל יחידת הווילה המשפחתית, אתם תגלו שיש מרחב לכולם. שכן, היא כוללת את המרחבים הבאים:

  • חדר שינה עבור ההורים
  • חדר ילדים
  • סלון
  • פינת עבודה
  • מרפסת עם כיסאות שיזוף
  • בריכה פרטית

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיגרום לכם לעזוב הכול ולארוז תיק לכמה לילות מרגיעים במלון בראשית. בשלב זה, כשאתם כבר יודעים איפה תבלו את החופשה הבאה שלכם, נותר לנו רק לאחל לכם שתיהנו מכל רגע.

חדר ילדים