נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם סוגי הכיסויים הניתנים מביטוח צלילה לחו"ל?

כמו כל ביטוח, גם כאשר אנחנו מדברים על ביטוח צלילה התקווה של כולנו היא שלא נצטרך להשתמש בו. ביטוח הצלילה נועד לכסות מקרים של תאונות או בעיות רפואיות שמתרחשות במהלך הצלילה. השהות מתחת למים היא לא דבר טבעי עבור בני אדם, ולא פעם מתרחשות תקלות שיכולות לגרום לנו נזק. הכיסוי של ביטוח צלילה אמור לשמור עליכם באותם מצבים.

 

ביטוח צלילה

כאשר אנחנו מדברים על ביטוח צלילה, חשוב לחלק את ביטוחי הצלילה לשני סוגים. הסוג הראשון הוא ביטוח צלילה לחו"ל שנועד עבור מי שנוסעים מעבר לים כדי לצלול. סוג הביטוח השני הוא עבור צלילות בישראל. לביטוח צלילות בחו"ל ישנה חשיבות רבה יותר, לאור העובדה שהביטוח הרפואי הרגיל שיש לכל ישראלי לא מכסה אותו בעת השהות מעבר לים.

ביטוח צלילה

הוצאות רפואיות

טיפול רפואי הוא דבר יקר. בישראל אנחנו אמנם לא מודעים לזה כיון שכל אזרח יש ביטוח רפואי מטעם המדינה, אולם כל מי שקיבל טיפול רפואי מעבר לים יודע עד כמה מדובר על דבר יקר. המטרה הראשונה של ביטוח צלילה היא לכסות את העלות הזו. במהלך הצלילה עלולות להתרחש תאונות שונות שמעמידות את הצולל במצב רפואי מורכב, והביטוח נועד לכסות את הטיפול במצב הזה.

 

טיפול בתא לחץ

העובדה שמתחת למים לחץ האוויר שונה מאשר מעליהם מובילה לכך שבמקרים רבים הטיפול הרפואי בבעיות של צוללנים הוא בתא לחץ. תא לחץ הוא טיפול רפואי מיוחד שמשמש למגוון בעיות, אך כדי לכסות את העלות של הטיפול בו כדאי שיהיה לכם ביטוח צלילה טוב. בפוליסת הביטוח תוכלו לבדוק האם מופיע כיסוי לטיפול כזה, ואם לא כדאי לשקול להוסיף אותו או למצוא ביטוח אחר.

 

הטסה לישראל

למרות שישראל נחשבת יעד נהדר לצלילות, ישנן לא מעט מדינות בעולם שחופשות צלילה בהן הפכו לפופולריות בשנים האחרונות. אותן מדינות לא בהכרח מצטיינות במתן טיפולים רפואיים ברמה גבוהה, מה שאומר שבכל בעיה רפואית שנובעת מהצלילה, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להגיע לישראל. הטסה במצב כזה יכולה לעלות לא מעט כסף, וביטוח צלילה טוב יכסה גם אותה.

טיפול רפואי

איזה ביטוח כדאי לעשות

כאשר עומדת בפניכם הבחירה בין כמה ביטוחי צלילה, מה שחשוב הוא לא להסתכל רק על המחיר אלא גם על היקף הכיסוי של הביטוח. נכון, מדובר בטפסים שיכל לקחת לנו לא מעט זמן לקרוא אותם, אולם בעת הצורך אתם עלולים להתחרט על כך שבחרתם בפוליסה פחות מקיפה. פערי המחירים הם לא מספיק גבוהים כדי שבאמת יהיה משתלם לכם לבחור בביטוח עם כיסוי נמוך.

 

לסיכום

ביטוח צלילה הוא הדרך שלכם לשמור על עצמכם כאשר אתם שוהים בצלילות בחו"ל. טיפול רפואי, הטסה לישראל במקרה הצורך או טיפול בתא לחץ הם כולם דברים שביטוח צלילה טוב אמור לכסות עבורכם.

טיפול בתא לחץ