נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 רעיונות לחופשה זוגית מושלמת בצפון

להגיד חופשה בצפון זה כמו להגיד שהחנית את הרכב ברחוב.

איזה? איפה? מה יש מסביב? יש כל כך הרבה אפשרויות לנופש מפנק, מיוחד ומסקרן לזוגות בצפון שקשה לתמצת את הכל למיקום אחד.

המאמר הבא יציג לכם את מגוון האפשרויות לחופשה זוגית מיוחדת בצפון, לפי אזור והאטרקציות הייחודיות שמגיעות איתו.

 

דרום רמת הגולן

רמת הגולן הייתה מאז ומתמיד ממלכת הצימרים של מדינת ישראל. יש יותר  צימרים ברמת הגולן מכל אזור אחר למען האמת. כמות הצימרים ואפשרויות האירוח הן מאוד ייחודיות לכל קיבוץ. בקטע זה נתמקד בצפון רמת הגולן ומגוון האטרקציות הקיימות שם: בעין זיוון קיימת קונדיטוריה מצוינת! ברמה גבוהה מאוד. אחד הבילויים הכיפיים ביותר היא להיכנס לקונדיטוריית "מטרלו" ולצאת משם עם מגוון מאפים ולזלול אותם בתצפית הנהדרת במרום גולן המשקיפה על מאגר המים. בנוסך לכך, מגוון מסעדות הבשר באזור, השתתפות בקטיף דובדבנים וסיור בכפרים הערביים והדרוזיים יהפכו לכם את הנופש הזוגי למסקרן, צבעוני ומלא בטבע ואוכל טעים.

 

עמק החולה

בואכה צומת ראש פינה ועד מטולה, בין רכס רמים במערב והעליות המפותלות לרמת הגולן במזרח, עמק החולה הוא אזור שופע מים, טבע, מסלולי טיול, מסעדות אזורי קניות ובאמת – כל מה שצריך. לינה בצימרים המגוונים שמציע העמק ובמיוחד באזור בית הלל וכפר בלום ימקמו אתכם קרוב למקורות המים הכל כך פוטוגניים שיש לגליל להציע. במיקום שכזה, כבר כל מה שאתם צריכים קרוב אליכם  – מסעדות מפנקות כמו "לה לונה" בקיבות הגושרים, בית קפה "בלומה" בכפר בלום, "לחמק'ה" בקריית שמונה והטחנה במטולה. לינה בקיבוץ פסטורלי בחיק הטבע עם ספא ומסאז'ים, אוכל נהדר, אוכלוסייה חברותית וכל הפרטיות שתצטרכו – באמת שיש שם הכל.

 

אזור הכנרת

הגדה המערבית – אמנם בכותרות עולות לעיתים כותרות שמנציחות את הסטריאוטיפ על העיר טבריה: לכלוך בחופים, אלימות בקיץ ועוד סופרלטיבים פוגעניים אחרים. אך למעשה מדובר בהפך המוחלט. טבריה היא העיר הפטרונית על הגדה המערבית של הכנרת. מלונות מפנקים כמו U מלון בוטיק, המלון הסקוטי, מלונות צליינים שונים ומתחמי אירוח בקיבוצים בקרבתה הופכים את היעד למקום שעונה על כל צורך של זוג לחפשה מפנקת: מלונות איכותיים, מגוון אפשרויות של ספא ופינוקים, אוכל מצוין, חופים – והכל על רקע הימה הקטנה.

הגדה המזרחית – צידה המזרחי של הכנרת מלא בהפתעות גם כן – קרוב לדרכים ראשיות, גישה נוחה ליישובים ואתרי הטבע של רמת הגולן ואפשרויות לינה מפנקות במיוחד. דוגמה מצוינת לכך היא מלון "סטאי" בחלקה הצפון מזרחי של הגדה. בדומה למיקום זה, ניתן לעלות לרמה להתארח ברמות, להתפנק במכוני הספא הייחודיים לאזור, להיות מוקפים בשלווה ופרטיות ולהנות מהתוצרת המקומית של האזור. חופשה בצפון היא כבר מזמן לא מה שאנחנו חושבים. תהנו!

 

זוג פלוס ילד