נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור בית מלון מושלם באילת

נופש במלון

מי מאתנו לא מייחל במהלך השנה ליציאה לנופש ארוך, לחו"ל או למקומות מיוחדים בארץ, על מנת להירגע מעט משטף החיים והעומס הרב המוטל עלינו.

ניתן לנפוש במגוון צורות. יש שיעשו זאת באוהל בקמפינג בטבע, יש שיזמינו צימר, וישנם לא מעט אנשים שיעדיפו את החופשה שלהם במלון יוקרתי ומפנק.  בארץ, ישנו מספר רב מאוד של מלונות, במגוון ערים, מקומות וסגנונות. קבוצה מרכזית של מלונות נמצאת בעיר הנופש המפורסמת, אילת.

אילת, היא המקום האידיאלי לנופשים. היא משלבת חופים ושוניות אלמוגים, אטרקציות וחיי לילה, מסלולי טבע למעוניינים ואתרי בילוי וקניות יוקרתיים במחרים נוחים יחסית. לכן, רבים מאוד מתושבי מדינת ישראל, ימצאו את עצמם אחת לתקופה, כאשר אין להם את הזמן והיכולת לטוס לחו'ל, יורדים לנופש קצר באילת.

השאלה המתעוררת תמיד כאשר רוצים לסגור נופש, היא באיזה מלון נבחר לשהות במהלך החופשה. אתרי האינטרנט השונים מציגים מגוון כה גדול של מלונות ודילים, שלעיתים אנחנו נשארים מבולבלים מעט ולא מסוגלים להחליט מהו המלון הטוב ביותר עבורנו. לכן, נציג בפניכם מספר קריטריונים, אותם יש להביא בחשבון, על מנת לבחור בבית מלון באילת, כזה שבאמת יענה על כל הצרכים של היוצאים לנופש.

 

הקריטריונים

אוכל

אחת החוויות המרכזיות בעת בילוי בנופש, היא האוכל. סוף סוף אנחנו לא צריכים לדואג לעצמנו לארוחות אלא רק להעמיס על הצלחת את כל הטוב שמציע לנו המלון. אך, על מנת לחוות את האוכל בצורה הטובה ביותר, חשוב לוודא כי המלון מציע ארוחות מגוונות, עם דירוג והמלצות טובים. לכן, בדקו היטב את הביקורות השונות באינטרנט על טעמן, טריותן ואיכותן של הארוחות במלונות השונים בניהם אתם מתלבטים ובחרו במלון עם הדירוג הטוב ביותר.

 

קרבה לאתרים מרכזיים

נתון נוסף אותו יש לקחת בחשבון, הוא קרבתו של המלון לחופיה של אילת, והנגישות של המלון לחופים. ישנם מלונות עם חוף משלהם לים, וישנם כאלו שקרובים בצורה משמעותית לחופי העיר מאחרים. כך, שאם אתם מעוניינים לשהות שעות רבות בחוף, בצלילות או בכיסא נח, כדאי לחשוב על המלונות שהגישה מהם תהיה הנוחה ביותר לחוף.

במידה והחוף פחות מעניין אתכם, בדקו את קרבת המלון לאתרי התיירות והקניות המרכזיים של אילת- הקניונים, בתי הקולנוע והמסעדות. בחרו במקום הקרוב והנגיש ביותר למקומות בהם אתם מתכננים לבלות את מירב יומכם.

 

שירותים מוספים

כעת בדקו אלו שירותים נוספים המלון מציע. לדוגמה, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מכון עיסויים והרצאות מעניינות. בדקו אלו שירותים חשובים לכם ביותר, ושקללו אותם בעת בחירת המלון. חשוב לבדוק כיצד אותם שירותים משפיעים על המחיר הסופי.

 

לסיכום

כעת, לאחר שמונחים בפניכם הקריטריונים המדויקים לבחירת המלון, כנסו לאתרי ההזמנות השונים וסגרו את החופשה שלכם.

 

עיר תיירות

3 יתרונות בגריל גז לשטח

יציאה לשטח חייבת להתבצע עם גריל גז זמין, בטיחותי ובעיקר נוח לשימוש. במאמר הבא נציג את היתרונות של גריל