נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מדריך טיולים בצפון

ישראלים אוהבים לטייל בארץ ובצדק. יש הרבה מה לראות לכל אורכה ורוחבה, אבל ללא ספק, האזור המתוייר והאהוב ביותר על מטיילים הוא הצפון. אז אם גם אתם מיטיבי לכת, שרוצים להכיר כל פינה מרהיבה של נוף בצפון הארץ, כדאי לכם לטייל עם מדריך שמכיר את כל המקומות הכי שווים.

 

איך בוחרים מדריך טיולים כזה, לטיולים בצפון הארץ? קבלו 4 טיפים

הכינו רשימת מדריכים מומלצים

המלצות טובות הן תמיד דרך מוצלחת לאתר בעלי מקצוע איכותיים ומדריכי טיולים לא יוצאים מהכלל במקרה הזה. הרכיבו לעצמכם רשימת מדריכי טיולים מומלצים בצפון – מדריכים אשר תחום המומחיות שלהם הוא צפון הארץ כמובן.

בקשו המלצות מחברים, נסו להיזכר במדריכים שכבר טיילתם איתם ונהנתם, בקשו המלצות מאיגוד מורי הדרך ואל תשכחו לחפש גם באינטרנט – ברשתות חברתיות וקבוצות פייסבוק של מטיילים.

 

פגישות אישיות ושיחות היכרות

לאחר הכנת רשימה מצומצמת ואיכותית, מומלץ להיפגש עם המדריכים שמופיעים בה, כדי לבחון קריטריונים כמו כימיה אישית, סגנון אישי, סגנון תקשורת וגם אדיבות, מקצועיות, אינטראקציה, נכונות ועוד.

פגישה אישית היא הדרך היחידה לבחון איזו אווירה המדריך יכול לייצר, כמה ידע יש לו באזור שמעניין אתכם, עד כמה הוא מאפשר לכם לחוש בנוח ועד כמה הוא מתאים לאופי קבוצת המטיילים.

 

אישורים והסמכות

בישראל ניתן למצוא לא מעט מורי דרך ומדריכי טיולים מוסמכים, או בוגרי שירות צבאי רלוונטי (מורה חיילת למשל), או בוגרי קורסים של רשות הטבע והגנים וכן הלאה.

חלקם לא מוסמכים על ידי משרד התיירות, אך כדאי לבחון כל מקרה לגופו, אם כי מדריכים בעלי הסמכה של משרד התיירות, או מדריכים הרשומים באיגוד מורי הדרך, הם לרוב בעלי ידע רחב יותר, הסמכות רבות יותר ומיומנויות רבות יותר.

 

תיאום ציפיות

לאחר ביצוע כל הבדיקות הנ"ל, נותר לכם לבחור את המדריך, או המדריכה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. הסבירו למדריכ/ה שבחרתם מה אתם מצפים שיקרה בטיולים אתכם. לאן אתם רוצים לטייל, מה אורך הטיולים הרצוי, רמת הקושי, הפתעות לאורך הטיול, רמת הידע שאתם רוצים לרכוש במהלך הטיול, קבוצות הגיל המשתתפות בטיול וגם את המחיר לשעה, או פר טיול, שאתם רוצים לשלם.

כדאי לבחור את המדריכ/ה עם הידע וההיכרות הטובה ביותר עם אזור הצפון, כמו גם עם הזיקה הקרובה ביותר לסגנון האישי ולצרכים שלכם.

 

לסיכום

בחירת מדריך, או מדריכה מתאימה לטיולים בצפון תלויה במספר גורמים, אשר המובילים שבהם הוא רמת ההתאמה שלה/שלו לאופי של קבוצת המטיילים ורמת הידע וההיכרות עם אזור הצפון, כדי שתוכלו להגיע איתו/איתה לכל האתרים הכי מיוחדים, לא מתויירים, מרשימים ומעניינים, עם הדגשים החשובים לכם, בין אם אתם חובבים טיולים ספורטיביים ובין אם אתם מעדיפים לעצור כל חצי שעה להפסקת קפה.

לכן, הקדישו את הזמן הנחוץ לבחירה מושכלת, מבוססת ונכונה וצאו לטייל! למידע נוסף על טיולים בארץ, ובעיקר בצפון הארץ, היכנסו לאתר של עומרי אבידר:
https://www.omri-travel.co.il

3 יתרונות בגריל גז לשטח

יציאה לשטח חייבת להתבצע עם גריל גז זמין, בטיחותי ובעיקר נוח לשימוש. במאמר הבא נציג את היתרונות של גריל