נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שחשוב לקחת לטיול בים

מה אנחנו לוקחים איתנו בתיק לחוף הים? רגע לפני שאורזים את האבטיח בצידנית הים שלכם, חשוב לדבר על הצללה לים, צליות לים, צלייה עשויה בד לייקרה וכדומה. אמנם קרם הגנה הוא חשוב ביותר, אך אין ספק, צילייה לים תוביל להבדל משמעותי בנושא של הגנה מהשמש.

אם אתם מחפשים אחר דרכי התגוננות מהשמש בחוף הים, אתם מחפשים אחר צלייה לים. זה כבר ממש ברור לכולנו מזמן, השמש עלולה להוביל לנזקים בריאותיים חמורים, כולל סרטן העור. כשאתם מבלים שעות ארוכות בחוף הים, אתם בעצם נחשפים לכמויות אדירות של קרינת UV, מה שלאחר מכן מורגש בתור "שריפה מהשמש".

 

הגנה מהשמש בים? זה אומר רכישת צלייה איכותית

בעוד שאנשים נוטים להתלהב מהגוון שהם קיבלו ואומרים "נשרפתי קצת מהשמש", המציאות היא אחרת לגמרי. כשאתם בים, אתם חייבים לוודא שמעליכם קיימת צילייה לים מסוג איכותי ביותר. אין על זה בכלל ויכוח, בעוד שישנן צליות לים שמגנות עד כ-98% מנזקי השמש, יהיו צליות מסוגים אחרים שפשוט לא יעשו את אותה עבודת הגנה מוצלחת.

אם אתם מחפשים אחר צלייה לחוף הים מסוגים איכותיים בלבד, אתם עושים נכון, ואתם מוזמנים להכיר את בד הלייקרה.

בד לייקרה מבצע סינון מעולה של קרינת השמש, היות ומדובר בסוג בד מאוד צפוף. מתוך היותו בד צפוף ביותר, הוא בעצם חוסם את חדירת קרני השמש הלוהטות, מה שיאפשר לכם לבלות שעות ארוכות בחוף הים. אתם מוזמנים לפתוח בירה קורונה (לא הנגיף) קרה ולהנות מהחיים האלו, רכשתם צלייה לים במחירים טובים.

 

הצללה לאירועים בחוף הים

ואם כבר מדברים על פתרונות הצללה מסוגים שונים, בואו באמת נמשיך באותו קו של הצללת חוץ. בואו נדבר על הצללה לאירועים, פתרונות הצללה לטיולי שטח ולרכבי שטח, הצללה לקמפינג ועוד. אם אתם חובבי חיק הטבע, אתם וודאי מכירים את התופעה של להתעורר ב-5 וחצי בבוקר בכנרת.

זה אמנם כיף גדול, כי נכנסים ישר למים הקרירים, אך יש גם אנשים שמעדיפים להתעורר יותר מאוחר. צלייה לרכב שטח זה פתרון מעולה, שעשוי בדרך כלל מבד לייקרה גם הוא. אתם מותחים אוהל הצללה לקמפינג לצידו של הרכב, מה שמאפשר לכם לישון עד מאוחר. בוקר טוב.

 

הצללת חוץ

כעת, בואו נחזור רגע לחוף הים, אך נישאר בתחום דסקוס זה של הצללת חוץ. לא פעם, אנשים עורכים אירועים בחוף הים, מה שמחייב לרכוש או לשכור אוהל צלייה ענק. גם במקרים אלו, ההמלצה היא להסתייע בבד לייקרה, או בבדים אחרים הנחשבים איכותיים מאוד.

אין ספק, כשהזאטוטים מבלים שעות ארוכות וגם מתרוצצים, חובה להגן עליהם מהשמש. אוהל הצללה לאירועים או לחוף הים, בדרך כלל ניתן לשכור מחברות שונות, אך כיום המחירים מספיק אטרקטיביים בכדי שתרכשו אחד פרטי משלכם.

 

3 יתרונות בגריל גז לשטח

יציאה לשטח חייבת להתבצע עם גריל גז זמין, בטיחותי ובעיקר נוח לשימוש. במאמר הבא נציג את היתרונות של גריל