נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 יתרונות בגריל גז לשטח

יציאה לשטח חייבת להתבצע עם גריל גז זמין, בטיחותי ובעיקר נוח לשימוש. במאמר הבא נציג את היתרונות של גריל מן הסוג הזה לעומת האופציה המסורתית של גריל פחמים ונבין כיצד בוחרים אותו

בילוי בחיק הטבע נחשב לפעילות אידיאלית עבור הורים וילדים בטווח רחב של גילאים. בנוסף, זו פעילות מועדפת על המון צעירים ובני נוער ואין פלא שרבים משתמשים בה כדי לרענן את השגרה השוחקת. במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו ישראל, אפשר לקיים פעילויות מן הסוג הזה פחות או יותר לכל אורך השנה ויש גם מגוון רחב של פארקים ושמורות טבע שאליהם ניתן להגיע.

אבל התנאי לניצול אופטימאלי של הזמן בחיק הטבע הוא להגיע אל השטח עם גריל מתאים. ספציפית בהקשר הזה, אפשר גם להצביע על 3 יתרונות מאוד משמעותיים של גריל גז איכותי:

 

אין צורך בהרכבה

בניגוד לגריל פחמים שאותו בדרך כלל צריך להרכיב, גריל גז נייד מגיע מוכן לשימוש. המשמעות של גריל מוכן לשימוש היא שניתן להדליק אותו בכל רגע נתון ואף להעמיס אותו על הרכב בצורה ספונטנית. אם למשל מתכננים לצאת לשטח ברגע האחרון אבל עדיין רוצים להשאיר אפשרות לצליית בשר, עוף, ירקות או דגים – גריל גז יאפשר להשיג את המטרות הללו בצורה הכי נוחה ועם ידיות נשיאה שמותאמות לנשיאה ביד אחת.

 

שמירה על הבטיחות

קל יותר לשמור על הבטיחות כאשר משתמשים בגריל גז ולא בגריל פחמים. בעוד בגריל פחמים תמיד יש את הסיכון לכך שהם יישארו דלוקים גם אחרי שהאירוע מסתיים, עם גריל גז אין מצב כזה. כאשר סוגרים את גריל הגז ומסובבים את ברז הבטיחות, אין זרימה של גז ולכן אפשר לישון בשקט בשטח או אפילו קרוב עם אוהל. כל עוד שומרים על הבטיחות ומציבים אותה בראש סדר העדיפויות, ברור מאליו למה רצוי לתת עדיפות לגריל גז על פני כל אופציה אחרת.

 

מגוון רחב של דגמים לבחור מתוכם

גריל פחמים הוא מוצר סטנדרטי שבו האפשרות היחידה לגמישות היא גודל משטח הצלייה. לעומת זאת, גריל גז יכול להתאים בסבירות גבוהה יותר לצרכים של כל לקוח ומשתמש בנפרד. בין היתר, ניתן לראות הבדלים בין סוגים שונים של גרילים כאלה מבחינת מספר מבערים, נתוני BTU או יצרנים. אם רוצים, אפשר גם להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי המאפיינים השונים של כל גריל כדי להגדיל את הסיכוי לכך שהוא יתאים לצרכים של קהל היעד והלקוחות.

 

למה גריל ולא מדורה?

באופן עקרוני, אפשר לכאורה לנסות לצלות בשר או ירקות גם במדורה. אבל הדלקת מדורה היא עניין הרבה יותר מורכב ומסובך, מה גם שברוב שמורות הטבע אסור על פי החוק לעשות את זה.