נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעשות טיול מאורגן במגבלות הקורונה

אוהבים לטייל? תקופת הקורונה הציבה אתגרים בפני כולנו, ובמיוחד בפני אנשים שאוהבים לטייל בארץ או בחו"ל.

ובכל זאת דווקא התקופה הזו היא תקופה נהדרת לטייל בה כי בסופו של דבר אנחנו מטיילים לרוב בקבוצות קטנות יחסית ואלא אם מדובר בטיולים עירוניים אין סיבה שנקלע למקומות צפופים בהם הבריאות שלנו תהיה נתונה בסיכון.

מה חשוב לדעת על ארגון טיול בתקופת הקורונה ובמה חשוב להצטייד?

 

מטיילים בחו"ל? בדקו את הנחיות הקורונה ביעד שלכם

גם כשבארץ אין התפרצות קורונה זה ממש לא מחייב שבחו"ל יהיה מצב זהה, ולכן חשוב מאוד לבדוק מה המצב במדינה אליה אתם טסים. הדבר חשוב גם כדי לדעת כיצד לתכנן את הטיול שלכם (לא תמיד זה יתאפשר) כדי לשמור על בריאותכם, וכדי לדעת להיכן תוכלו ללכת, איזה אטרקציות פתוחות ואיזו סגורות בשל הגבלות הקורונה ועוד.

 

וודאו שלא שכחתם אף מסמך חשוב

כשטסים לחו"ל חשוב מאוד לוודא שיש לנו את כל המסמכים שצריך. וודאו שהדרכון שלכם בתוקף למשך חצי שנה לפחות, וצלמו עותקים לדרכון, כרטיסי הטיסה ופוליסות הביטוח שלכם. חשוב מאוד להקפיד לעשות ביטוח לנסיעות לחו"ל לכל המשפחה ולוודא שהביטוח כולל את כל הפעילויות והאטרקציות שאתם מבצעים – למשל, אם אתם נוסעים לחופשת סקי חשוב מאוד שהביטוח יכסה ספורט אתגרי. זה ממש לא נעים לטוס לחו"ל ולהזדקק מכל סיבה שהיא לשירות רפואי כשאין ביטוח, והצורך בכך לגמרי מצדיק את העלות.

 

עושים קמפינג? הצטיידו בציוד שינה

יש טיילנים שמעדיפים לישון תחת כיפת השמיים על מזרן דק ושק שינה ויש מי שלא יכולים לישון מחוץ לאוהל. כך או כך, עליכם להצטייד בציוד לשינה בחוץ ומומלץ מאוד שציוד זה יהיה כמה שיותר איכותי. ציוד כזה כולל שק שינה, מזרן נייד ואוהל.

 

הצטיידו בציוד ישיבה בחוץ

אם אתם ישנם בחוץ מומלץ מאוד להצטייד בציוד לישיבה בחוץ הכולל כיסאות, שולחן ולפעמים גם מיזוג חוץ כגון מזגן נייד או פטריות חימום. אין כמו הארוחות שמבשלים בטיולים, וזו חוויה אחרת לחלוטין אם נאלצים לאכול בעמידה או בישיבה על הרצפה מול אכילה כמו בני אדם עם כיסאות ושולחן. אל תתפשרו ותנו לעצמכם את הטוב ביותר.

 

ואל תשכחו את מי שנשאר בבית

ובכך אנחנו מתכוונים לחיות מחמד שיש להאכיל, עציצים שיש להשקות וכדומה. אם אתם מנויים לעיתון מומלץ להקפיא את המנוי כי סתם חבל שהעיתון יגיע ואף אחד לא יקרא אותו וגם כדאי לא להשאיר שום דבר במקרר שיכול להתקלקל.

 

עידנ'ס – השכרת ציוד לאירועים מכל סוג

מארגנים אירוע? בעידנ'ס תוכלו לשכור ציוד מכל סוג שיסגור לכם את הפינה באירוע. החברה מבצעת השכרת ציוד לאירועים במרכז, כולל השכרת כיסאות, שולחנות, מזגנים ניידים, פטריות חימום, גנרטורים, מוצרים משלימים לאירועים ועוד.

 

כיסאות מעוצבים

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות